پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا/ واکنش بازار به اولین اظهارات ارزی رییسی

اقتصادآنلاین نوشت: درحالی‌که رییس‌جمهور و معاون اول او از گشایش‌های ارزی خبر داده‌اند اما روند صعودی دلار پس از یک توقف کوتاه دوباره ادامه پیدا کرده و امروز در معاملات غیر رسمی تا ۲۸۲۰۰تومان پیش رفته است.

قیمت دلار روز چهارشنبه درنتیجه افزایش حجم خریدها ناشی از بالا بودن سطح انتظارات با رشد ۲۵۰تومانی نسبت به روز قبل به کانال ۲۸هزار تومان صعود کرد اما این روند پس از پالس مثبت ارزی رییس جمهور و معاون اول او متوقف شد.

مخبر روز چهارشنبه از گشایش‌هایی در آزادسازی بخشی از منابع بلوکه شده ایران خبر داد و اعلام کرد که با این اتفاق بازار ارز به آرامش خواهد رسید و همان روز رییسی هم در مجلس ضمن تایید این خبر اظهار کرد که گشایش‌های جدی به وجود آمده که در آینده جزییات آن اعلام خواهد شد.

پیش بینی قیمت دلار برای فردا/ واکنش بازار به اولین اظهارات ارزی رییسی

عقب‌نشینی دلار بعد از مشخص شدن وزرای دولت جدید

در پی این اظهارات روند صعودی دلار متوقف شد و دلار به قیمت ۲۷۸۰۰تومان بازگشت و تا روز پنجشنبه در همین محدوده نوسان داشت؛ از طرفی روز چهارشنبه در نهایت ۱۸نفر از وزرای پیشنهادی رییسی رای اعتماد مجلس را گرفت و تیم اقتصادی این دولت مشخص شد و احتمالا ظرف یک هفته آینده نیز رییس کل بانک مرکزی معرفی خواهد شد که این موضوع هم بر عقب‌نشینی خریداران و کاهش جزیی قیمت دلار موثر بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1549082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =