۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳

سه عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان البرز رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، غلامحسین رنجکش با اعلام این خبر اظهار داشت: تدوین این کتاب‌ها به همت معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز انجام شده است.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و حماسه‌سازی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع از کیان جمهوری اسلامی انجام شده است.

این مسئول اظهار داشت: این اداره کل پس از تشکیل انجمن و کارگاه نویسندگان دفاع مقدس و کارگاه آموزشی شعر دفاع مقدس در استان البرز اقدام به برگزاری چند جشنواره ادبی در حوزه شعر و خاطره نویسی و همچنین جلسات متعدد نقد و بررسی کتاب کرد که حاصل آن چاپ چند‌ عنوان کتاب و نشریه است.

رنجکش گفت: سه عنوان کتاب رونمایی شده با عناوین، ظهر آبی حنظله به روایت نادر ادیبی و قلم فاطمه دهقان نیری درباره خاطرات وی از حماسه گردان حنظله در عملیات والفجر مقدماتی است.

وی افزود: همچنین سمفونی برف و سنگ و سکوت به روایت و نویسندگی برات عزیزی و بازنویسی خسرو عباسی درباره عملیات بیت المقدس 2 و سومین اثر نیز پشت خاکریز شامل 10 خاطره از رزمندگان دفاع مقدس سه کتاب رونمایی شده در استان البرز است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =