تاکید بر تسریع در روند زیباسازی مبادی ورودی بندر و فرودگاه کیش

در جلسه ای که با حضور عبدالنبی شرفی مدیرعامل مدیر عامل شرکت عمران،آب و خدمات کیش و محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش برگزار شد بر تسریع روند زیبا سازی و توسعه فضای سبزمبادی ورودی کیش و تقویت همکاری های شرکت عمران، آب و خدمات با شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش تاکید شد .

به گزارش به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، در جلسه ای که با حضور عبدالنبی شرفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره مدیر عامل شرکت عمران،آب و خدمات کیش و محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش برگزار شد راهکارهای گسترش فعالیت‌ها و افزایش تعاملات دو شرکت در راستای خدمات رسانی بهتر به ساکنان و گردشگران جزیره زیبا ی کیش بررسی شد.

عبدالنبی شرفی با تاکید بر اینکه در جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور ، زیبایی مبادی ورودی و ارائه خدمات استاندارد جایگاه بسیار مهمی دارد اظهار داشت: زیباسازی بندر و فرودگاه ، توسعه فضای سبز و ارائه خدمات عمرانی در این بخش ها از جمله برنامه های مهم شرکت عمران، آب و خدمات است.

وی افزود: شرکت عمران ، آ ب و خدمات از تمام توان خود در جهت تقویت همکاری با شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش و ارائه خدمات مطلوب تر به ساکنان و گردشگران بهره می گیرد.

محمدی سرپرست شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش در این نشست پس از اشاره به عملکرد مثبت شرکت عمران، آب و خدمات در زمینه ایجاد ارتباط موثر با ساکنان ، گردشگران و مسافران همکاری در توسعه فضاهای شهری تاکید کرد : توسعه تعاملات روند محوطه سازی و زیبایی منظر مبادی ورودی و خروجی بندر تجاری کیش و فرودگاه بین المللی کیش را تسریع می کند .

محمدی ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف و ارتباط خوب با تمامی شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش، ارگان ها، نهاد ها ، ساکنان و مسافران ، بتوان از تمامی ظرفیت های منطقه به نحو شایسته استفاده کرد و گام های موثری در حوزه خدمات رسانی برداشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1554707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =