تازه‌ترین خبر از وضعیت سلامتی گلعلی بابایی/ در سفر کرونا گرفتم

میزان نوشت: گلعلی بابایی، نویسنده گفت: این روزها همچنان در خانه قرنطینه هستم و مراحل درمان را سپری می‌کنم و تا رسیدن به مرحله آزمایش اجازه خروج از قرنطینه را ندارم.

گلعلی بابایی درباره آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا گفت: این روزها همچنان در خانه قرنطینه هستم و مراحل درمان را سپری می‌کنم و تا رسیدن به مرحله آزمایش اجازه خروج از قرنطینه را ندارم.

وی در همین راستا ابراز کرد: خدا را شکر حال عمومی خیلی بهتری دارم و نسبت به روزهای سخت ابتدایی ابتلا به کرونا خیلی بهتر هستم و فقط کمی سرفه می‌کنم که به گفته پزشکان از عوارض بعد از این بیماری است، این ویروس بسیار خطرناک است و واقعا آدم را ضرب فنی می‌کند و تا کسی مبتلا نشود متوجه نمی‌شود که مبتلایان چه شرایط وحشتناکی را پشت سر گذاشته‌اند.

بابایی پیرامون اینکه کجا به ویروس کرونا مبتلا شد و اینکه آیا واکسن کرونا را دریافت کرده است یا خیر اظهار کرد: من دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده بودم که برای یک سفر کاری رفته بودم و در آنجا به کرونا مبتلا شدم.

این نویسنده پیشکسوت کتاب پیرامون آخرین فعالیت‌های ادبی خود خاطرنشان کرد: فعلا کاری در دست ندارم و درگیر دوران نقاهت پس از بیماری کرونا هستم تا ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =