۲۳۴۹۶ بیمار کرونایی برای درمان و بستری به بیمارستان نفت آبادان مراجعه کردند

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: از زمان آغاز فعالیت بخش اورژانس تنفسی بیمارستان امام خمینی (نفت) تاکنون، ۲۳ هزار و ۴۹۶ فرد مبتلا به کرونا به این بیمارستان مراجعه کردند.

نصراله حسونی بحرینی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با اشاره به اینکه این تعداد بیمار مراجعه کننده شامل خانواده های شرکتی و غیر شرکتی هستند؛ اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مراجعان؛ ۲بخش کرونا، یک بخش آی. سی. یو، یک بخش اورژانس و یک بخش ۸ تخته برای ارائه خدمات درمانی و تزریق رمدیسیورسرپایی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان نفت فعال شد.

وی افزود: در بیمارستان امام خمینی (نفت) به عنوان بیمارستان معین ۲ در درمان مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در آبادان، در مجموع حدود ۶۵ تخت به این امر اختصاص یافته است.

به گفته ی وی؛ بخش اورژانس تنفسی بیمارستان نفت آبادان به همشهریان اعم از خانواده صنعت نفت و غیر شرکتی ها خدمات شبانه روزی ارائه می دهد.

بحرینی؛ تصریح کرد: بیمارستان نفت آبادان تنها مرکز درمانی منطقه است که به طور همزمان انواع خدمات درمانی اعم از انجام عمل های جراحی اورژانس و زایمان، حوادث صنعتی و خدمات ویژه بیماران کرونایی را از هنگام شیوع کرونا تاکنون به انجام رسانده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =