۷ نفر
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
دلواپسان و راننده قبلی

این روزها اصلاح‌طلبان مضمون کوک کرده‌اند که این جماعت #دلواپس، حالا که خودش به قدرت رسیده، هم با #برجام رفیق شده و هم با آژانس بین‌المللی هسته‌ای کنار آمده و عن‌قریب است که FATF#را هم بپذیرد و در #مذاکرات_وین هم کوتاه بیاید.

بر فرض که چنین باشد، چه جای شماتت؟ خب دوستان دلواپس هم انسان‌اند و جایزالخطا. روزی حرفی زده‌اند اشتباه و کاری کرده‌اند غلط. انتظار داشتید تا ابد نادرست ره بپیمایند و به ته دره سقوط کنند؟ جلوی اشتباه را از هرجا بگیری غنیمت است.

وانگهی جماعت دلواپس تصور می‌کرد علت اینکه ماشین سیاست و اقتصاد و فرهنگ و خیلی چیزهای دیگر ریپ می‌زند و لاستیک‌سایی دارد و جعبه‌دنده‌اش صدا می‌کند و بوقش صدا ندارد و اگزوزش دود بسیار دارد، به دلیل آن است که راننده‌اش ناشی است. حالا که فرمان دست خودش افتاده فهمیده است عیب از راننده قبلی نیست. عیب از ماشینی است که  در جاده‌سنگلاخ دویده و حالا به این روز افتاده است.

راننده فعلی به عقلش رسیده که باید اولا جاده را هموار کرد و بعدش ماشین را به تعمیرگاه برد. آن وقت است که می‌شود راننده قبلی را قضاوت کرد.

چه بسا راننده فعلی بعد از رفع نقایص اعتراف کند راننده قبلی چقدر کاربلد بود که با همه عیوب، ماشین را در جاده حفظ کرد و نگذاشت چپ کند یا به دره بیفتد.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    9 1
    دلواپسان از اول هم میدانستند ماشین سیاست پر از عیب است اما با گول زدن مردم میخواهند خود را پاک و کاربلد معرفی کنند.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 9
    ایشان بجای واکسن کرونا واکسن هاری زده هذیان میگه
  • حمید IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 0
    حاجی فقط در همین یه فقره کرونا راننده های ناشی 112 هزار نفر البته به روایت منابع دولتی تلفات رو دستمون گذاشتن ها !!! البته ممکنه دلیلیش هم این باشه که بعضی ها می خواستند با برخی کارشکنی ها ثابت کننده راننده قبلی دستفرمونش خوبی نست و راننده فعلی باید بشینه پشت فرمون !!!
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 0
    صولگرا شناسی!   اشتراک یکشنبه, ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ چکیده :یا راه فراری ایجاد میکنند که بشود توجیه کرد. در این فاصله مطلقا به روی خودشان نمی‌آورند که باآنها هستید. نمونه روشن آن حمایتشان از احمدی‌نژاد در ۸۸ و عیسی شریفی...   داوود حشمتی در مکتب اصولگراها (از انقلابی تا پایداری) وقتی خرابکاری میکنند نه جرات عذرخواهی دارند نه توان پاسخگویی. اجازه می‌دهند شما مرتبا سرکوفت بزنی تا در طول زمان شما خسته شوید و فراموش کنید‌. در این فاصله یا مشکل حل شده یا شدتش کاسته شده. لذا زبان باز می‌کنند. یا راه فراری ایجاد میکنند که بشود توجیه کرد. در این فاصله مطلقا به روی خودشان نمی‌آورند که باآنها هستید. نمونه روشن آن حمایتشان از احمدی‌نژاد در ۸۸ و عیسی شریفی است. نمونه زنده آن ماجرا #مخبر و واکسن برکت است. از دیوار صدا درمی‌آید از اینها صدا در نمی‌آید. انگار لال آفریده شدند!  پی نوشت. راننده اصلی همون دون‌کیشوت اعظم با ذهن متوهم مالیاخولگیشه که مملکت رو به این وضع کشونده بماند که خود او هم محصول یه فکر و سیستم و نظام عقب مانده ست که بنیانگذارشم از موجودات احمق و عقب افتاده تاریخی بود
  • سعید IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 0
    جناب مهاجری سلام به نظرم اشکال نه از رانندگان است و نه از ماشین ها جاده هم جاده ای است که تقریبا برای همه دنیا یکسان است مشکل ما مقصدمان است
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 0
    و هزینه چند برابری این تغییر راننده و ماشینی که باید از نو تعمیر یا بازسازی شود را مردم با جان و مال خود و عمر از دست رفته پرداخت کرده اند.
  • بی نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 4
    مثل همیشه عالی جناب مهاجری عزیز شما اصولگرای خیلی باانصافی هستید.
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      3 0
      اصولا روی اصولگرایی ایشان شک و شبهه فراوان است بیشتر به نفوذی های اصلاح طلب می ماند
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 3
    حرف حساب
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    7 0
    از کجا معلوم نمیدانسته؟ شاید می دانسته دنبال قدرت و تخریب حریف بوده.
  • الهی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 1
    مملکتی اینهمه ذخایر طبیعی ومعنوی دارد خرابی اقتصاد آنرا ناشی از خرابی اینهمه منابع می دانی واقعا عجیبه
  • دلواپس۱۵ IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    سلام اتفاقا راننده قبلی سقوط کرده وباید همه کمک کنند که بیادتوریل .اگر آتش نگرفته هنر خون شهیدان جانبازان گمنامان وهوشیاری رهبری است والا خاکستر شده بود.مانیاز به مکانیک صادق داریم قبلی میکانیک انتخابیش خالی بند ازآب درآمد راننده جدید خودش مکانیکی بلد است و به هرکسی اعتماد نمیکند.
  • هه IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    ببینید ما اصولگراها...
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    ماشین رو به کجا رسوتد؟ بنشینید منتظر تا بگن عجب آدمی بود این جماعت لواپس بیشتر مایل هستند اوضاع درست نشه تا بتوانند بگویند دیدید ما مقصر نبودیم و منتظرند که رئیسی پیروز نشه گور بابای مردم فقط اینها دوباره به قدرت برگردند و سهم شون رو از انقلاب بگیرند سهم یکی جهاد و شهادت بوده و سهم اینها قدرت،توزیع زیبای عدالت
  • دنیا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 1
    کاملا نظری کاملا درست وبدون عیب درود برشرفت