اولین پروژه تامین مسکن برای مردم در البرز کلید خورد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: متعاقب سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات رییس جمهور جهت تعادل بخشی و ساماندهی تحقق تامین مسکن برای مردم، پروژه تامین مسکن برای کارکنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ ؛ «عزیزاله شهبازی» در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت هزار واحد مسکونی برای کارکنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان که روز دوشنبه برگزار شد، افزود: امروز متعاقب سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات رئیس جمهور جهت تعادل بخشی و ساماندهی تحقق تامین مسکن برای مردم، این پروژه آغاز شد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تامین مسکن کارکنان خود پیگیر این پروژه در فاز اول ۸۸۰ واحد بود که همراهی لازم را برای رفع موانع آن انجام دادیم.

شهبازی گفت: به طور قطع این امر آغاز خوبی در راستای برنامه‌های دولت و رییس جمهور در البرز محسوب می‌شود و تداوم خواهد داشت.

وی افزود: طی مکاتبه‌ای در راستای طرح اقدام ملی مسکن تمامی اراضی و عرصه‌هایی که با توجه به سند آمایش سرزمین امکان اجرای این طرح در آنها وجود داشت را به معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اعلام کردیم و در این راستا آمادگی لازم را جهت هرگونه همکاری داریم. 

استاندار البرز گفت: البته تراکم جمعیت در البرز بسیار بالا است و اراضی محدودی داریم ولی با کارشناسی دقیق و احصا موقعیت‌های مناسب، بستر لازم را برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن فراهم کردیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =