افزایش۱۶۰ هزار هکتاری مناطق تحت مدیریت محیط‌زیست لرستان

مدیر کل محیط زیست استان لرستان گفت : سال گذشته ۱۶۰ هزار هکتار به مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان اضافه شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند در این رابطه گفت: لرستان دارای ۴۵۰ هزار مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست دارد و محیط بانان لرستانی با حساسیت خاصی در حال حفاظت از این مناطق هستند . 

وی افزود : از سال ۱۳۶۸ تاکنون حتی یک متر به مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان اضافه نشده بود که پس از پیگیری های متعدد و رایزنی های گسترده در سال گذشته موفق شدیم با اخذ مجوز از شورای عالی محیط زیست کشور به میزان ۱۶۰ هزار هکتار به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست لرستان اضافه نماییم که خبر خوشی برای طرفداران محیط زیست استان می باشد . 

فتحی بیرانوند همچنین با بیان اینکه ۱۱ پاسگاه محیط بانی در سطح استان لرستان ساخته شده اظهار کرد : تا سال ۱۳۹۳ تنها ۷ پاسگاه محیط بانی در استان وجود داشت اما در شش سال گذشته با تلاشهای صورت گرفته تعداد ۱۱ پاسگاه جدید احداث گردید که با افزایش این تعداد پایگاه نقش بسیار موثری در بالابردن سطح حفاظت از محیط زیست استان ایفا شد .

مدیرکل محیط زیست استان لرستان تعداد کل پاسگاههای محیط زیست را ۱۸ پاسگاه عنوان کرد و افزود : از مهمترین اقدامات ما بالابردن ایمنی و حفاظت از مناطق استان است که خوشبختانه در این زمینه لرستان در سطح کشور اقدامات بسیار مهمی را انجام داده است .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =