تجلیل از پیشکسوتان بسیجی فوتبال لرستان در هفته دفاع مقدس

توسط مدیرعامل، معاونین و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مهندسین شرکت توزیع برق استان لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس،مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان استان و بسیج مهندسی شرکت توزیع نیروی برق لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان فوتبال استان و بسیج مهندسی شرکت توزیع نیروی برق لرستان در استادیوم تختی خرم آباد برگزار و در ابتدای این مسابقه مراسمی با حضور مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع، مهندس حیدری زاد(معاونت محترم فنی ، مهندسی و برنامه ریزی )،مهندس نیک پی(معاونت محترم اداری ، مالی)،مهندس فتحی(معاونت منابع انسانی)، حکمت بیرانوندی مدیریت برق دو خرم آباد ، فرمانده بسیج شرکت توزیع و پیشکسوتان فوتبال استان انجام و از زحمات چندین ساله این پیشکسوتان تجلیل بعمل آمد.

مهندس فریدون خودنیا در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از روابط عمومی برق استان ،پیشکسوتان ورزش و معاونت های شرکت توزیع برق استان که منشأ برگزاری این مراسم بوده اند و بهانه ای شده که از زحمتکشان جامعه نظام جمهوری اسلامی و پیشکسوتان تجلیل شود، تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار کرد: ورزشکاران می‌گویند قهرمانی و قهرمان شدن آسان است ولی حفظ قهرمانی و حفظ شان قهرمانی خیلی سخت تر از آن می باشد که در این راستا نظام جمهوری اسلامی ایران هم با رشادت ها و مجاهدت های جوانان آن زمان و امروزی در خیلی از صحنه های جهانی همیشه در جهت حمایت از مستضعفین و حفظ ارزشهای اسلامی سربلند و پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان بیان کرد: اهداف جانبازان،ایثارگران و شهدا در جنگ هشت سال دفاع مقدس این بوده که اسلام زنده و ارزش‌های اسلامی پایدار و در نهایت یک جامعه اسلامی پیشرو را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری کارهای فرهنگی و ورزشی در جهت حفظ آرمان های شهدا، جانبازان و آزادگان این است که اسلام همیشه زنده است و وظایف ما در بحث حاکمیت دولتی و جایگاه های اجتماعی این است که یادگاران و ارزش های دفاع مقدس را حفظ کنیم که یکی از این یادگاری ها تجلیل از پیشکسوتان می‌باشد.

مهندس خود نیا افزود: در شرایط امروزی همکاران ما در شرکت توزیع برق استان لرستان علی‌رغم وجود بیماری کرونا، بدون مرخصی و یا دورکاری به صورت ۲۴ ساعته تلاش کردند که برق خانه مردم و مکان های خدمات رسان قطع نشود، هر چند که در تابستان امسال با کمبود تولید برق در کشور مواجه بوده‌ایم اما این کمبود تولید برق هیچ ارتباطی با زحمات همکاران در شرکت توزیع برق استان ندارد ولی با تلاش همکاران ما امسال کمترین خاموشی و نقص فنی را در شبکه داشته ایم.

وی یادآور شد: شرکت توزیع برق استان نهایت همکاری خود را با NGO های مختلف، انجمن‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی خواهد داشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =