تاکید امام جمعه کیش بر ضرورت ساخت مدرسه در جزیره

امام جمعه کیش ضمن تقدیر از برنامه ها و عملکرد مثبت شرکت عمران ، آب و خدمات در این خصوص خواستار توجه بیشتر به ساخت و توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی کیش بر ضرورت تسریع عملیات ساخت مدارس در جزیره تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، عبدالنبی شرفی رییس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت که در پی تاکید امام جمعه کیش مبنی بر اجرای طرح جمعه های خدمت و لزوم توجه جدی مسئولان ادارات و نهادها به ارائه خدمات مستمر و موثر به هموطنان ، از راه اندازی بازدیدهای هفتگی از طرح های عمرانی سطح جزیره در روزهای جمعه خبر داد بود در نخستین هفته اجرای این طرح به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده از طرح توسعه محوطه و فضای سبز مصلای کیش و روند ساخت مدرسه ای به نام شهید مدافع سلامت حجت الاسلام سیدعلی سیدین بازدید کردند.

ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه فضای سبز در محوطه مصلی و کاشت درختان نخل و میوه های سازگار با شرایط آب و هوایی کیش و محوطه سازی با هدف فراهم کردن فضای مناسب برای پارکینگ و یا برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی در فضای باز مصلی از جمله مواردی بود که در این بازدید مطرح شد.

بررسی روند ساخت مدرسه شهید مدافع سلام حجت الاسلام و المسلمین سیدین در منطقه نوبنیاد دومین بخش از برنامه جمعه های خدمت بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت تسریع عملیات ساخت مدارس در جزیره کیش و تقدیر از برنامه های شرکت عمران ، آب و خدمات در این خصوص خواستار توجه بیشتر به ساخت و توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی در جزیره کیش شد.

عبدالنبی شرفی نیز با اعلام اینکه با افزایش گروهای کاری روند ساخت این مدرسه سرعت می گیرد اظهار داشت : تلاش شده است تا ضمن رعایت استانداردهای لازم ، فضای کاربردی و مناسبی برای استفاده دانش آموزان جزیره کیش فراهم شود.

مدیر عامل شرکت عمران ،آب و خدمات همچنین از نظارت کافی بر کیفیت مصالح و انطباق نقشه این مدرسه با درخواست ها و نیازمندی های اعلام شده از سوی اداره آموزش و پرورش تاکید کرد. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =