تقسیم شهرها باعث بیشتر شدن استخدام‌ها و جذب اعتبار بیشتر می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی اعلام کرد با تقسیم شهرستان میاندوآب به چند شهر موافق است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سیدسلمان ذاکر در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه گفت:  در جریان انتخاب استاندار، جمعی از همکاران ما (نمایندگان استان) که ظاهرا از قبل با یکدیگر هماهنگ شده بودند یکی از نمایندگان استان را برای تصدی استانداری پیشنهاد دادند و در جلسه دوم مجمع بین نمایندگان برگه پخش کردیم تا هر نماینده هر فردی را در نظر دارد معرفی کند، برخی ۱۰ نفر و برخی تا ۲۰ نفر اسم نوشتند که نهایتا مابین اسامی معرفی شده به ٢۶ نفر رسید و از بین آنها رای گیری نموده و نهایتا سه نفر را به وزارت کشور معرفی نمودیم.

وی اضافه کرد: تابدین لحظه وزارت کشور به بنده گفته اند که از نمایندگان مجلس و بازنشستگان هم نمی توانیم استفاده کنیم و  من شخصا پیگیر انتخاب "شهرام آدم نژاد" هستم به سبب آشنایی که با توانمندی‌هایش دارم

وی ادامه داد: دنبال استانداری بومی هستیم که آشنا به فرهنگ و آداب و رسوم استان باشد، وحدت گرا باشد، عقب ماندگی گذشته را جبران کند و جهادی باشد.

ذاکر شیوه انتخاب استاندار آذربایجان‌غربی در مجمع نمایندگان استان را اشتباه دانست که باعث فرصت سوزی در خصوص برخی چهره‌ها شد.

نماینده ارومیه در اظهارات خود به موافقتش با تقسیم شهرستان‌های بزرگ استان پرداخت و خاطر نشان کرد: تقسیم شهرستان میاندوآب به سه بخش با زحمات فراوان عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس صورت گرفته است و بنده نیز موافق تقسیم شهرستان میاندوآب و تشکیل شهرهای جدید در استان هستم و ارومیه هم می‌تواند به چند شهر تقسیم شود زیرا این کار سبب جذب اعتبار بیشتر و استخدام نیروهای بیشتر شود.

ذاکر از سدسازی هم حمایت کرد و گفت: ساختن سد فواید زیادی دارد و این کار باعث تامین آب شرب می‌شود و تنها درصد کمی در شرایط دریاچه ارومیه تاثیر گذار است بنابراین سد نازلو باید هرچه سریع‌تر افتتاح شود و احیای دریاچه ارومیه نیز مهم است.

نماینده ارومیه تشکیل صف‌های طولانی در نانوایی‌ها را به قاچاق آرد عنوان کرد و از نبود نظارت کافی بر عملکرد نانوایی‌ها در استان انتقاد کرد.

وی در بخش دیگری از گفته‌هایش خاطر نشان کرد: منطقه ویژه سرو در مجلس تصویب و در شورای نگهبان رد شد ولی با اصرار مجلس به این طرح و ارجاع آن به تشخیص مجمع مصلحت نظام، با حضور نمایندگان این مجمع در سرو، منطقه ویژه تصویب و ما نیز پیگیر ایجاد زیرساخت‌های لازم در این طرح هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =