معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: از فردا دوشنبه دوازدهم مهرماه جاری هیچ کارمندی در دستگاههای دولتی و نیمه دولتی حق ورود به اداره متبوعه اش را بدون ارائه کارت واکسن کرونا را ندارد.

سید زین العابدین موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا زمانی که کارمند اداره و دستگاه مربوطه از انجام واکسیناسیون سر باز بزند حق حضور در محل کار خود را ندارد و این عدم حضور غیبت تلقی می شود.

وی افزود: اگر یکی از کارمندان معذورات پزشکی در تزریق واکسن دارد با ارائه مستندات پزشکی بایستی این ادعا را ثابت کند.

وی تصریح کرد: این ابلاغ شامل تمامی کارمندان رسمی، قراردادی و با هرنوع قرارداد دیگر است.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان یادآور شد: حسن اجرای این ابلاغیه بر عهده ی مدیران دستگاههای دولتی، وابسته به دولت، موسسات مشابه، بانک ها، شرکتهای دولتی و شهرداریها است.
موسوی؛ گفت: انتظار می رود تمامی دستگاههای حاکمیتی، نیروهای مسلح نظامی، انتظامی، قضایی، دستگاههای غیردولتی، موسسات و شرکتهای خصوصی و اصناف نیز در این تصمیم اقدام مشابه انجام دهند.

وی با بیان اینکه از فردا دوشنبه بازرسان فرمانداری در دستگاههای دولتی کار راستی آزمایی از این تصمیم را انجام و گزارش لازم را به بنده  ارائه می کنند، افزود: در مرحله بعد ارائه تمام خدمات دولتی به شهروندان عزیز منوط به ارائه کارت تزریق واکسن است.
وی اظهار کرد: بایستی تزریق واکسن را بسیار سریع به ۸۰ درصد برسانیم و هیچ راهی جز همکاری آحاد مردم شریف آبادان وجود ندارد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان از تمامی شهروندان خواست تا به منظور حمایت از این طرح و ریشه کنی ویروس کرونا، فرزندانشان در سنین پایین را نیز واکسینه کنند.

موسوی؛ تصریح کرد: امید می رود اصحاب قلم و رسانه و فضای مجازی در تبلیغ و انتشار و اجرای این دستورالعمل همکاری و مساعدت کنند تا رکورد خوبی در شهرستان آبادان رقم بخورد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =