کشف و ضبط بیش از ۲۵ تن موادمخدر و پیش‌ساز در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف ۲۵ هزار و ۸۳۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و پیش ساز در نیمه نخست امسال در استان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سرهنگ سامان غنی زاده در نشست خبری هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۴ تن و ۲۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲۱ هزار و ۵۶۷ کیلوگرم پیش ساز کشف و ضبط شده که در این رابطه ۷ هزار و ۱۶۳ نفر قاچاقچی، توزیع کننده، مصرف کننده و معتاد دستگیر و ۴۰ شبکه قاچاق و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

وی افزود: در همین مدت و در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ نیروی انتظامی در ۵۴ نقطه استان، ایست بازرسی در راستای اجرای محدودیت‌های ترافیکی راه اندازی کرده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در طی همین زمان، ۳۴۹فقره پرونده جرایم اقتصادی به ارزش بالغ بر ۳۶۹۰ میلیارد ریال شناسایی و تشکیل شده ضمن اینکه ۲۳۷ پرونده قاچاق کالا و ارز در استان به ارزش ریالی ۱۷۷۰ میلیارد ریال  تشکیل و ۱۳۳نفر قاچاقچی دستگیر، ۸۱۴دستگاه حامل جنس قاچاق توقیف و ۴۱ باند قاچاق کالا و ارز در استان متلاشی شد.

غنی زاده گفت: کشف ۱۰۲ درصد از قتل‌های استان، تعیین تکلیف ۱۰۰درصد پرونده‌های مرگ‌های مشکوک، شناسایی ۱۰۰درصد جرایم جعل و شناسایی و دستگیری ۲۰۰نفر جاعل نیز در این مدت در استان رخ داده است.

وی از برنامه‌های مهم هفته نیروی انتظامی در استان را افتتاح پروژه‌های انتظامی از جمله طرح‌های مبتنی بر فناوری‌ اطلاعات، برگزاری نمایشگاه پلیس پیشگیری با همکاری شهرداری ارومیه، مسابقات ورزشی، اهدای خون توسط کارکنان انتظامی، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و مراکز درمانی نیروی انتظامی و تجلیل از سربازان و نخبگان اعلام کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1561548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =