در کلاب‌هاوس خبرآنلاین مطرح می‌شود/ سوگ سیاوش؛ یک سال بدون محمدرضا شجریان

یکسال پس از درگذشت محمدرضا شجریان در کلاب‌هاوس خبرآنلاین با حضور چهره‌های شناخته شده به بررسی میراث خسرو آواز ایران در موسیقی ایرانی می‌پردازیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نزدیک به یک سال پیش، در روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹، پس از مدت‌ها دست‌ و پنجه نرم کردن با بیماری جانکاه سرطان محمدرضا شجریان چشم از جهان فروبست.

او که از تاثیرگذارترین چهره‌ها در موسیقی‌ ایرانی بود، میراث ماندگاری در این عرصه از خود به جا گذاشته است.

امروز جمعه ۱۶ مهر ساعت ‍۱۸، قصد داریم با حضور چهره‌هایی چون سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، عبدالحسین مختاباد، حسین علیشاپور، علی جهاندار، شهرام صارمی و ... میراث محمدرضا شجریان در موسیقی ایران را در کلاب‌هاوس خبرآنلاین بررسی کنیم.

در کلاب‌هاوس خبرآنلاین مطرح می‌شود/ سوگ سیاوش؛ یک سال بدون محمدرضا شجریان

از طریق لینک زیر می‌توانید در این نشست شرکت کنید.

سوگ سیاوش؛ یک سال بدون استاد شجریان

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1561969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامسری IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    سریال بسیار مسخره و آبکی است و تا بینهایت شمالی ها را ساده معرفی کرده .زنی که با یک قوطی روغن و و دو بسته ماکارونی نظرش نسبت به وحید عوض میشه و حرف شوهرش را نا دیده میگیره و وحید را آدم خوب معرفی میکنه . چگونه وحید میتونه در دادگاه و در پره صیادی و در کارخانه و ...مرید سینه چاک داشته باشه ولی نیروهای دولتی آن را رصد نکنند . پزشکی که با تهدید وحید از محل زندگی اش کوچ میکند به درد جرز لای در میخوره .وکیلی که با لهجه مسخره اش جز بادام خوری چیزی نمیداند بهتر است برود دنبال کاری دیگر . پدری که بعد از بیست سال برگشته و میتواند در امور زندان از طریق یکسری لات و اوباش تعیین تکلیف کند و ...هزاران ایراد دیگر مثل نافرمانی دختر از پدر .همسر از شوهر .استقبال بینظیر مادر وحید از خواهر قاتل .و..نهایت بی محتوایی فیلم است و مطمین باشید در قسمت آخر فیلم همه چیز گل و بلبل میشود با حضور نیروی انتظامی و ماموران دولتی .مسعود آزاد و فراری برای شهادت حاضر میشود.وکیل نمونه میشود .پدر و مادر وحید آدم خوبه شهر و خانم دکتر به کارش برمیگرد . علی برکت اله .افسوس و صد افسوس