۴ نفر
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷
کیهان عصبانی شد؛ این بار از عباس عبدی

کیهان نوشت:«سباستین کورتس» صدراعظم اتریش هفته جاری به همراه 9 فرد و سه سازمان دیگر به علت ارتکاب جرایم مختلف تحت تحقیقات قضایی قرار گرفتند.

دادستانی اتریش اعلام کرد: سباستین کورتس و تیمش در راه رسیدن به قدرت از روش‌های غیرقانونی استفاده کرده‌اند؛ از جمله در نظرسنجی‌هایی که از سوی روزنامه «اوسترایش» منتشر شده، نتایج به سود حزب «مردم اتریش» و سباستین کورتس دستکاری شده بود.
عباس عبدی در واکنش به انتشار خبر مذکور، در کانال خود در فضای مجازی نوشت: تا حالا فکر می‌کردیم که فقط سیاستمداران ما دچار این خودفریبی می‌شوند که گمان می‌کنند با دستکاری نتایج نظرسنجی، واقعیت هم عوض می‌شود. همه بدانند که نظرسنجی، شیوه سنجش است و نه ابزار فریب.
این ادعا در حالی است که وی دو دهه قبل به خاطر مشارکت در نظرسنجی‌سازی به نفع آمریکا، به همراه کسانی چون حسین قاضیان و بهروز گرانپایه در موسسه آینده دادگاهی شد و از این جهت، فردی سابقه‌دار و اهل بخیه در حوزه نظرسنجی‌سازی (جعل نظرسنجی) به شمار می‌رود!

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    کیهان ژورناله یامدعی العموم؟!
  • رزمنده‌ قدیمی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    آقای شریعتمداری شما بهتر از پناهیان وزیرهای احمدی نژاد تعریف کن مثل سابق بیشتر آبروی خودتو نبر هر جا به نفع رفقات هست سکوت و طرفداری کردی
  • حیدری IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    از روزی که رئیسی سرکار آمد اجناس روزانه گران و گرانتر شده حال بعد از این همه گرانی که کمر مردم را بریده وزیر جهاد کشاورزی خبر از ۱۰ در صد اجناس لبنی یا غیر ارزان شده مثال روز آخر ریاست روحانی مثلا جنس هزار تومان است اینک رئیسی که کار را بدست گرفته همان هزار تومانی شده ده هزار تومان حال میگن ده در صد ارزان کردیم یعنی همان جنس زمان روحانی شده ۹ هزار تومان نتیجه می گیریم هزار تومان کجا و ۹ هزار تومان کجا پس گرانی علاج نداره و همین طور روز به روز گران‌تر آقای رئیسی مبارک
  • محمدجان IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    تاکی ازواقعیت ها می توان فرارکردوافرادبه دلایل واهی متهم کرد؟!
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    سلام همیشه می‌نویسد کیهان عصبانی شد خب با منطق حرفش را رد کنید
  • خشن US ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    و کیهان هم اهل بخیه در تحمیل نظر اقلیت به اکثریت جامعه