دستگیری عامل فروش دروغین بلیت مسابقه ایران و کره جنوبی

ایرنا: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغ دروغین "فروش بلیت دیدار بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی" خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی شخصی که در شبکه های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین، مدعی فروش بلیت بازی فوتبال بین تیم ملی ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم را احضار و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی کردند.

پاشایی تصریح کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی کارشناسان سایبری، فرصت ارتکاب جرم از این فرد گرفته شد و وی چند ساعت پس از اقدام مجرمانه خود مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: متهم در اعترافات خود اقرار کرد که به قصد کلاهبرداری از هموطنان، فروش این بلیت ها را حتی تا مبلغ دو میلیون تومان به طعمه های خود پیشنهاد داده است.

وی ضمن بیان اینکه حضور هر گونه تماشاچی در بازی مذکور تابع قوانین و مقررات خاص فدراسیون فوتبال و اطلاع رسانی آنها خواهد بود؛ از شهروندان خواست، فریب تبلیغات مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۳۶۸۰ و یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

 تیم های فوتبال ایران و کره ساعت ۱۷ فردا(دوشنبه) در چارچوب بازی های مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =