اعتراض شدید یحیی به کارشکنی در فرودگاه/عکس

یحیی گل‌محمدی واکنشی بسیار تند به اتفاقات رخ داده در فرودگاه برای سفر تیمش به ریاض نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در شرایطی که پرسپولیس برای ساعت 11 صبح به مقصد ریاض بلیت داشت اما ناهماهنگی‌ها سبب شد تا این پرواز با تاخیر مواجه شود و هنوز هم اعضای تیم سرخپوش پایتخت آسمان تهران را ترک نکرده‌اند.

معطلی اعضای تیم پرسپولیس در فرودگاه سبب شده تا کادرفنی و بازیکنان به شدت عصبانی باشند و حالا در جدیدترین واکنش یحیی گل‌محمدی اعتراضی تند را در این باره نشان داده و با انتشار یک استوری خشم خود را به نمایش گذاشته است.

او با انتشار تصویری از خودش به همراه حمید مطهری، مهرداد خانبان و داوود فنایی نوشته: «این وضعیت ماست، فعلا چهار ساعته تو کف فرودگاه نشستیم و اومدیم هوا خوری!»

اعتراض شدید یحیی به کارشکنی در فرودگاه/عکس

این در حالی است که صبح امروز افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس «کارشکنی سعودی‌ها» را عامل این تاخیر دانسته بود اما به نظر می‌رسد برخی ناهماهنگی‌ها هم در ماجرا تاثیرگذار بوده‌اند.

مسئله اصلی در راه این تاخیر چهار ساعته، از سوی مسئولان پرسپولیس «اجازه فرود در ریاض» عنوان شده و حالا باید دید در نهایت این مشکل چه زمانی برطرف خواهد شد.

باتوجه به اینکه پرسپولیس باید در قرنطینه 24 ساعته تا زمان مشخص شدن نتایج تست کرونا باقی بماند، سرخپوشان شرایط سختی را در عربستان خواهند داشت و احتمالا اولین تمرین را فردا برگزار می‌کنند.

پرسپولیس روز 24 مهر ماه در ورزشگاه الملز ریاض به مصاف الهلال خواهد رفت و در صورت پیروزی روز 27 مهرماه باید به مصاف برنده النصر و الوحده برود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =