اجراهای پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان آغاز شد

اجرای ۴ ساعتی «هفتاد و شش دو صفر» به طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباس‌پور، از دیروز (سه‌شنبه ۲۰ مهر)، به صورت رایگان در خانه هنرمندان، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اجراهای پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» از ساعت ۱۶، روز سه‌شنبه، ۲۰مهر، در گالری پاییز خانه‌ هنرمندان ایران آغاز شد.

«هفتاد و شش دو صفر» به طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباس‌پور، به مدت ۴روز و تا روز جمعه، ۲۳مهر، از ساعت ۱۶ تا ۲۰، به مدت ۴ ساعت، برگزار می‌شود. مخاطبان محدودیتی برای زمان ورود، خروج و تماشای این اجرا نخواهند داشت و بازدید از این نمایش برای عموم، آزاد و رایگان است.

در اجرای «هفتاد و شش دو صفر»، شهرام گیل‌آبادی (مشاور کارگردان)، نوید شکروی (طراح صحنه و نور)، مهدی گودرزی (طراح ویدئو و صدا)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه)، آرزو آزادپور (عکاس و مدیر امور بین‌الملل)، سحر نزهت‌سرشت (گرافیست) و امیر تاروردی (مسئول فنی)، کارگردان را یاری می‌کنند.

در توضیحات این اثر نمایشی «نقل قولی از هلن گرمیون به عنوان استیتمنت این اجرا، برگزیده شده است؛ آن‌جا که می‌گوید: «من همیشه گفت‌وگوهای خیالی خلق می‌کنم تا آن‌چه را در ذهنم می‌گذرد، به زبان بیاورم. این گفت‌وگو های خیالی تسلی‌ام می‌دهند…»

یادآور می‌شود «هفتاد و شش دو صفر»، تا ۲۳ مهر در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اجرا می‌شود و مخاطبان می‌توانند رزرو رایگان خود را از سایت فروش، انجام دهند.

اجراهای پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان آغاز شد

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =