گل‌محمدی: نباید مقابل الهلال اسیر اتفاقات شویم

سرمربی پرسپولیس با دشواربودن بازی تیمش مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نباید اسیر اتفاقات فوتبالی شویم و باید با تمام وجود تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی تیمش مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درباره این دیدار گفت: هم در زمین حریف سختی داریم و هم اینکه آن ها از تماشاگران‌شان بهره می برند که کار را سخت می کند. الهلال تیم خوبی است که در خط حمله مهاجمان با کیفیتی دارد و قطعا بازی سختی داریم. با این حال ما هم انگیزه داریم و آن شادکردن دل هواداران است. می خواهیم هم برای باشگاه و هم کشور یک افتخار به ارمغان بیاوریم؛ در هرصورت انگیزه های ما با حریف متفاوت است.

گل محمدی گفت: ما باید در دفاع نظم خوبی داشته باشیم و اسیر اتفاقات بازی مثل پنالتی، اخراج یا ... نباشیم. این بازی و قرعه فینال زودرس آسیا بود اما باید با تمام وجود تلاش کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. من به این بازیکنان امیدوارم.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید دوساله قراردادش با این باشگاه اظهار کرد: وقتی می دانی قرارداد نسبتا طولانی داری می توانی برای تیم برنامه ریزی کنی و از بازیکنان جوان بهره ببری. در این شرایط کاری می کنی که به فکر آینده هم باشی و من هم می خواهم کاری کنم هزینه باشگاه کمتر شود. امیدوارم در کنار هم مشکلات را ضربه فنی کنیم.

بیشتر بخوانید: حضور بازیکن مازاد استقلال در بازی دوستانه!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 1
    جناب گل محمدی : مواظب داور ژاپنی باشید که "یهوئی" به سمت سعودی ها غش و ضعف نکند.مواظب کار قرمز باشید تا یکمرتبه تیم را ده نفره نکنند.