فرهنگ سازی پایه و اساس محیط زیست است

به مناسبت هفته کودک، مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه روئسای ادارات ستادی و به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان محله ماسور خرم آباد حضور یافتند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، به مناسبت هفته کودک، مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه روئسای ادارات ستادی و به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی، در بین کودکان و نوجوانان و اهالی محله ماسور خرم آباد حضور یافتند.

در این برنامه مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان با بیانی ساده مباحث زیست محیطی را برای شرکت کنندگان تشریح نمود و از آنها خواست نسبت به حفاظت از محیط زیست کوشا باشند.

وی بحث فرهنگ سازی را پایه و اساس حفاظت از محیط زیست برشمرد و اظهار داشت: آموزشهای زیست محیطی به کودکان و نوجوانان می تواند محیط زیست ما را در برابر آسیب های احتمالی در آینده مصون بدارد.

فتحی بیرانوند با اشاره به مشکلات زیست محیطی منطقه ماسور از شهردار این منطقه که در این برنامه حضور داشت خواست در رفع مشکلات زیست محیطی این منطقه خصوصا در حوزه پسماند تلاش مضاعفی انجام دهد.

در پایان این مراسم از طرف اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان تعدادی کتاب با موضوعات مختلف زیست محیطی به کودکان و نوجوانان حاضر در این برنامه اهداء شد. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =