تیم ملی تنیس  ایران گام نخست را محکم برداشت 

تیم ملی تنیس ایران توانست نخستین دیدار خود در رقابت های دیویس کاپ را با ‌پیروزی آغاز کند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌ ملی تنیس کشورمان در نخستین دیدار مسابقات گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه مقابل قرقیزستان به برتری قاطع سه بر صفر رسید.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سینا مقیمی موفق شد با نتیجه ۴-۶ و ۵-۷ در مجموع ۲ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کند. 

در دومین مسابقه بخش انفرادی حمید رضا نداف با نتیجه ( ۲-۶ و ۰-۶  ) مقابل کیستانوف دیگر نماینده قرقیزستان به پیروزی رسید .

در شرایطی که تیم ملی تنیس کشورمان با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاد، در دیدار دونفره ایران با ترکیب امیر حسین بادی - حمیدرضا نداف به مصاف کیستانوف- میرژالیف رفت. 

در ست نخست بخش تیمی نمایندگان ایران با نتیجه ۰-۶ مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید و ست دوم با نتیجه ۴-۶ به سود حریف به پایان رسید و در ست سوم نمایندگان کشورمان با نتیجه ۰-۶ حریف خود را از پیش رو برداشتند.

به این ترتیب تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود را در بحرین با نتیجه ۳ بر صفر در مصاف با قرقیزستان  به پایان رساند.

تیم ملی تنیس کشورمان در این مسابقات با تیم های کامبوج ، قرقیزستان و یمن هم‌گروه است. 

مسابقات گروه ۴  آسیا واقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای  ایران ، بحرین ، کامبوج ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، ترکمنستان ، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا واقیانوسیه صعود می کنند.
یاد آور می شود: اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد طلاور مربی ، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان را با ترکیب انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، ، سینا مقیمی ، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می کنند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =