پاکسازی و لایروبی ۳۰۰ هزار متر از جوی های روباز و فاضلاب شهری در گتوند

سرپرست شهرداری گتوند:در راستای بهسازی فضاهای شهری و ایجاد محیطی سالم و بهداشتی ، نسبت به اجرای عملیات لایروبی و آهک پاشی جوی های فاضلاب شهری گتوند در متراژی به طول ۳۰۰ هزار متر اقدام شد.

به گزارش خبر آنلاین وحید سرداری گفت:جوی ها و کانال ها نقش اصلی را در پیشگیری از بروز آب گرفتگی ایفا می‌کنند و عدم رعایت نظافت از سوی برخی شهروندان و کسبه و تخلیه پسماند و زباله ها در معابر و کانالها سبب بروز برخی مشکلات می‌شود.

مهندس سرداری با بیان این موضوع که عملیات لایروبی در متراژی به طول ۳۰۰ هزار متر و در اغلب خیابان ها اصلی و فرعی شهر گتوند صورت گرفته تصریح کرد: با هدف روان‌سازی و دفع پساب‌ها و جلوگیری از بوی نامطبوع و به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی و همچنین ضرورت حفظ بهداشت عمومی در خیابان‌های سطح شهر گتوند عملیات لایروبی و پاکسازی جوی های فاضلاب آغاز و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت:با توجه به تاکید شورای شهر،به منظور رفاه حال شهروندان،زمان اجرای عملیات لایروبی،بارگیری،حمل،شست و شو و آهک پاشی در ساعاتی از شبانه روز صورت گرفته که کمترین تردد در شهر وجود داشته باشد به طوری که بیش از ۷۰% عملیات در هر منطقه در نیمه شب صورت می گرفته و در کمتر از ۱۶ ساعت کلیه عملیات در یک منطقه به پایان میرسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =