استاندار یزد: توجه به معیشت و سلامت مردم، اولویت دولت است

استاندار یزد گفت: اساسی‌ترین و فوری‌ترین اولویت دولت رسیدگی به معیشت و تامین سلامتی مردم است که با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ مهران فاطمی در جمع طلاب و روحانیون یزد افزود: برای حل دغدغه مردم در ارتباط با مسایل اقتصادی و سلامتی باید همه وظایف خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری در واکسیناسیون نقش مهمی در مهار کرونا دارد.

این مسئول به نقش و جایگاه روحانیون در جامعه اشاره کرد: مبلغان دینی و روحانیون مردم را نسبت به همکاری در رعایت نکات بهداشتی و واکسیناسیون تشویق کنند.

فاطمی به اهمیت فرهنگ و مسایل دینی و ارزشی در جامعه به خصوص در یزد اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی در این حوزه کمبود بودجه نیست بلکه فقر محتواست .

وی بیان کرد: برای تحقق اهداف فرهنگی در یزد که جزو دغدغه مهم متدینین و روحانیون است باید همه افراد و مولیان امر ماموریت‌های خود را انجام دهند.

استاندار یزد به اهمیت وجود پیوست فرهنگی در امور گردشگری با همکاری دلسوزان جامعه و ارایه طرح‌های مناسب برای رسیدن به اهداف تاکید کرد.

فاطمی، راه‌اندازی هیات‌های اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف برای رسیدن به اهداف متعالی دینی و انقلابی را در استان با همکاری روحانیون و نخبگان خواستارشد.

در ابتدای این جلسه تعدادی از روحانیون به طرح دیدگاه‌های خود در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و مسایل حوزه‌های علمیه پرداختند.

استاندار یزد: توجه به معیشت و سلامت مردم، اولویت دولت است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =