آزمون بدو خدمت رانندگان در قزوین برگزار شد

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از برگزاری آزمون بدو خدمت رانندگان حوزه حمل بار و مسافر و حمل مواد خطرناک در این استان با شرکت 151 داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابراهیم شنوافلاح، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در این آزمون 121 داوطلب در حوزه حمل بار، 25داوطلب در بخش مسافر و 5نفر در حمل مواد خطرناک شرکت کردند.

او اضافه کرد: پیش از این با برگزاری 9 دوره آزمون بدو خدمت رانندگان 477نفر شرکت کرده بودند که از این تعداد 291 نفر در حوزه حمل بار ، 45 نفر در حوزه حمل مسافر پذیرفته شدند.

شنوافلاح ادامه داد: این آخرین آزمونی بود که  از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین برای رانندگان حمل و نقل بار و مسافر و مواد خطرناک برگزار شد و از این پس بر اساس تفاهم نامه ای بین مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، فعالیت های اجرایی آموزش شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای توسط  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای انجام می شود.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: آزمون بدو خدمت رانندگان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش تئوری و عملی برگزار و پس از قبولی و اعطای گواهینامه کارت هوشمند برای رانندگان صادر می شود.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =