رئیس جمهور وارد استان اردبیل شد/ خبرهای خوب رئیسی از برنامه‌های دولت

سید ابراهیم رئیسی در هشتمین سفر استانی کاروان دولت مردمی و ایران قوی وارد استان اردبیل شد و از برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت دولت برای فعال کردن ظرفیت‌های کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و نیز رونق صنعت گردشگری در استان اردبیل خبر داد.

هواپیمای حامل رئیس جمهور صبح روز جمعه وارد فرودگاه شهرستان مرزی پارس‌آباد شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، استاندار و مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.
آقای رئیسی را در این سفر، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در شورای اداری، و نشست خبری از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

رئیس جمهور وارد استان اردبیل شد

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) در فرودگاه شهرستان پارس‌آباد درباره اهداف سفر استانی به اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و از ظرفیت‌های مناسبی از جمله آب فراوان و خاک حاصلخیز برای کشاورزی برخوردار است و مصمم هستیم این ظرفیت‌ها را فعال کنیم.
رئیس جمهور گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیل چرخه ارزش افزوده از جمله برنامه‌های دولت برای پیشرفت و آبادانی این استان است.
 رئیسی همچنین استان اردبیل را مرکز اتحاد و انسجام در ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: اردبیل نقش مهمی در ارتقای فرهنگ شیعی داشته و چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی را تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =