مدیرعامل جدید فارابی: برای حمایت از فیلمسازان جوان برنامه داریم

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در حاشیه از بازدید از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره رویکردهای جدید خود در بنیاد سینمایی فارابی گفت: تمام عناصر سینما باید زنجیروار به یکدیگر متصل باشند و در بنیاد سینمایی فارابی برای حمایت از فیلمسازان جوان برنامه داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از ستاد خبری سی‌و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی که به تازگی به این سمت منصوب شده است، در اولین بازدید خود از پردیس سینمایی «ایران‌مال» محل برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور یافت. وی در حاشیه این بازدید درباره تعامل فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران عنوان کرد: به نظرم تمام اجزا و بخش‌های سازمان سینمایی باید کنار یکدیگر قرار بگیرند و قصد داریم تا آموزش را مورد توجه قرار دهیم که زیرساخت خوبی برای بنیاد سینمایی فارابی خواهد بود.

او گفت: سیاست جدید این است تمام اجزا به صورت زنجیره‌وار و به هم پیوسته عمل کنند. باید ظرفیت‌های بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران را رصد کنیم. قطعا رویکرد ما مثبت خواهد بود. کادر سازی فیلمسازان جوان و حمایت از ‌آن‌ها از اولویت‌های ما خواهد بود. جوانان در بنیاد سینمایی فارابی برای من اولویت دارند.

سی وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =