علیرضا جهان‌بک!

علیرضا جهانبخش پس از بازگشت دوباره به لیگ هلند روند مناسبی را در پیش گرفته و عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از روزهای سخت حضور علیرضا جهانبخش در لیگ برتر انگلیس و زنجیر شدنش به نیمکت برایتون، او سرانجام دوباره به به لیگ هلند برگشت تا پیراهن فاینورد را بر تن  و خاطرات خوش گذشته در این کشور را تداعی کند. جهانبخش از همان روزهای اول با انگیزه در ترکیب تیمش ظاهر شد و توانست از همان ابتدا نوید درخششی دوباره و بازگشت به روزهای خوب را بدهد.

روزهای خوبی که خیلی زود از راه رسید و بازیکن خوش تکنیک فوتبال ایران توانست دوباره روند گلزنی و پاس گل هایش را از سر بگیرد. عادتی که در برایتون از یادش رفته بود و یا مجالی برای انجامش نمی یافت و حالا دوباره آن را انجام می دهد. علیرضا در طی ۱۴ بازی که در مجموع رقابت های مختلف برای فاینورد به میدان رفته، ۴گل و ۲ گل به ثمر رسانده و نقش بسزایی در نتایج تیمش داشته. مانند بازی فاینورد در برابر یونیون برلین که جهانبخش با گلزنی در این بازی به پیروزی تیمش کمک کرد تا نماینده هلند صدرنشین گروه E لیگ کنفرانس اروپا شود.

جدا از بازی های باشگاهی، حهانبخش در این مدت در بازی های ملی هم عملکرد بسیاری خوبی داشته و به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران، در دور مقدماتی جام جهانی یک تنه ایران را به صدر جدول گروه خود رسانده. کاپیتان تیم ملی در بازی با سوریه تک گل سه امتیازی ایران را به ثمر رساند، در بازی با عراق یکی از سه گل ایران را زد و در مصاف با کره جنوبی با ضربه سر زیبای خود مانع از شکست ایران در برابر رقیب دیرینه شد. حالا با این آمار درخشان، به سبک و سیاق گزارشگران انگلیسی می توان گفت که علیرضا دوباره به میدان برگشته؛ علیرضا ایز بک یا علیرضا جهان‌بک!

۲۵۷ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =