امسال تجمع یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود

ایسنا نوشت: رئیس ستاد ۱۳ آبان استان تهران گفت: امسال با تمهیدات پیش‌بینی شده و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور تجمع برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه ستاد یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ورامین بیان کرد: ۱۳ آبان در تقویم انقلاب اسلامی یکی از روزهای تاریخی است و سه مناسبت مهم ، نطق تاریخی امام و تبعید ایشان ، شهادت شهدای دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که این روز به همین دلایل روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: دولت جدید و دستگاه دیپلماسی مواضع خوبی در روحیه استکبار ستیزی داشته است که امیدواریم این روحیه استکبار ستیزی باید در نسل جوان نیز وجود داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به وقایع سال قبل و لغو یکباره مراسم ۱۳ آبان اظهار کرد: انشاالله امسال با تمهیدات انجام شده و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور تجمع برگزار خواهد شد و لازم است عناصر تاثیر گذار و آحاد مردم این روز مانند روزهای مهم دیگر مانند ۲۲ بهمن، روز قدس و سایر مناسبت ها مهم  بدانند و  در صحنه حاضر باشند.

امسال تجمع یوم الله 13 آبان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: آموزش و پرورش با توجه به اینکه تعدادی از دانش آموزان ما در آبان ماه شهید شده اند ، ۱۳ آبان را ویژه گرامی بدارند و از فضاها و برنامه ها برای معرفی جهاد تبیین که مورد نظر مقام معظم رهبری است در فضای مجازی بکار گیرند.

رئیس ستاد ۱۳ آبان استان تهران ادامه داد: دستگاه‌ها و تشکل‌ها ، بسیج و اصناف ، در ۱۳ آبان فعال شوند و تولیدات و ارائه آن یکی از کارهایی است که انتظار است این واقع مهم را معرفی نماید و کارها باید جذاب و دارای روشنگری باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران شهرستان ورامین و مردم آن را مدافع اصلی اسلام و انقلاب دانست و بیان کرد: ورامین دارای پیشینه جاودانه ای در انقلاب است و در ۱۳ آبان وقتی ملی گراها و معاندین این حرکت را تقبیح کردند ورامینی ها بازهم کفن پوش به میدان آمدند و در مقابله لانه جاسوسی از دانشجویان پیرو خط امام حمایت کردند و این سند افتخار به پیشینه قبلی ورامینی ها اضافه شد و باید در ورامین مراسم ۱۳آبان ویژه گرامی داشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان ، سخنران مراسم ۱۳ آبان شهرستان ورامین را مهندس منصوری استاندار تهران معرفی کرد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =