درخشش معلمان آموزش‌وپرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره الگوهای برتر

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان از کسب رتبه های برتر کشوری توسط همکاران آموزش و پرورش استثنایی استان در جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری۱۴۰۰_۱۳۹۹ سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان، ضمن اعلام این خبر گفت: اغلب تحولات بزرگ در آموزش و پرورش ریشه در تجربیات و تلاش علمی و عملی معلمان هوشمند و آینده نگر داشته اند. امروزه معلمان توانسته اند با به کارگیری علم و فناوری های جدید اطلاعاتی، ابزار و روش هایی نو خلق کنند و کلاس درس را از محدوده های چهار دیواری خارج کنند و در فضایی جدید از تکنولوژی قرار دهند. از این رو دیگر نمی توان از روش های معمول آموزش سنتی انتظار معجزه داشت و به آن ها پای بند بود.

خداکرم حیدری افزود: یکی از نمودهای ورود فناوری اطلاعات به حوزه آموزش تغییر ماهیت آموزشی و پیدایش محتوای الکترونیکی است که انتخاب شیوه ی آسان، در دسترس ، انعطاف پذیر و ارزان و در نهایت قابل سنجش در یک جامعه اطلاعاتی را میسر می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری فرصت مغتنمی است تا تمامی تلاشگران عرصه آموزش و پرورش استثنایی به تقویت دانش بینش و نگرش خود بپردازند تا از این طریق ارتقای کیفیت آموزش و پرورش به کودکان و دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه حاصل گردد .

حیدری ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به همکاران آموزش و پرورش استثنایی، برگزیدگان استان چهارمحال و بختیاری را در این جشنواره به شرح ذیل اعلام نمود:

گروه کمتوان ذهنی:

مقطع آمادگی: سمیه موحدی، رتبه اول کشوری در رویکرد انفرادی. 

مقطع ابتدایی: سوسن جلیل نرگسی، رتبه اول کشوری در رویکرد انفرادی. 

گروه تربیت بدنی :

مقطع پیش حرفه‌ای: حبیب رهنورد، میترا اعرابی، فیروزه محال کراچی، فاطمه کریمیان ، فاطمه طاهری، رتبه اول کشوری،در رویکرد درس پژوهی.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =