گل‌محمدی: حتی مخارج روزانه باشگاه را هم نمی‌توانیم تأمین کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی تیمش مقابل نساجی را درگیرانه و فیزیکی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی درگیرانه و فیزیکی بود. دو تیم به خوبی پرس شدید گذاشته بودند و فضای کمی در اختیار هم قرار می‌دادند و برای همین بازی بیشتر در میانه میدان بود. در مجموع بازی خوبی از آب درآمد و تماشاگرپسند بود. دو تیم هم موقعیت‌های خوبی داشتند.
وی در ادامه افزود: نساجی تیم خوبی بود و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم که همینطور هم شد. به بچه‌ها گفته بودم این بازی اصلاً راحت نیست. بازی خانگی بود، ولی کار سختی داشتیم. این اولین سه امتیاز خانگی ما بود و امیدوارم این مسیر را ادامه دهیم، هرچند که مشکلات عجیب و غریبی داریم. بچه‌ها با تمام کمبودها کار می‌کنند و امیدوارم این مشکلات حل شود. درگیری ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست. اگر لازم باشد در آینده می‌گویم. مشکلاتی داریم که در شأن پرسپولیس نیست که در این مخمصه کار کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به تیمش اجازه جذب بازیکن خارجی داده نشد، اما دیگر تیم‌های لیگ برتر با استخدام مهره‌های خارجی خود را تقویت کردند، گفت: شرایط طوری است که حتی مخارج روزانه باشگاه را هم نمی‌توانیم تأمین کنیم و نمی‌دانم چطور بازیکن خارجی می‌خواهیم جذب کنیم. پنجره باشگاه بسته است، ولی دوست داریم تیم را تقویت کنیم. با بحثی که برای گرفتن بازیکن خارجی به وجود آورده‌اند،‌ به این نتیجه رسیدیم که فقط پرسپولیس نمی‌تواند این کار را انجام دهد. امیدوارم شرایط برابری برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد.
۲۵۱۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    اینا قرار بود حرفاشون فقط توی زمین باشه؟چی شد دارن می نالن