۰ نفر
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
واکنش رونالدو به کامبک منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو پس از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا در خصوص تساوی تیمش مقابل آتالانتا صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد در ایتالیا مقابل آتالانتا در لحظات پایانی به تساوی رسید و یک امتیاز ارزشمند را بدست آورد.فوق ستاره پرتغالی در این دیدار نمایشی خیره کننده از خود نشان داد و یک بار دیگر باعث نجات منچستریونایتد شد.

رونالدو پس از بازی در مصاحبه با «دس کلی»، خبرنگار Bt sport اظهار داشت: بازی سختی بود. می‌دانستم که بازی مقابل آتالانتا در برگامو همیشه سخت خواهد بود ولی ما تا لحظه آخر به گلزنی امیدوار بودیم.خوشحالم که تیم ما، یک امتیاز در این بازی گرفت.

وی ادامه داد: ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم. ما تا آخر بازی به گلزنی امیدوار هستیم و به نظرم نتیجه خوبی گرفتیم.

رونالدو در خصوص اینکه منچستریونایتد در نیمه اول خیلی از ریتم خود را در بازی از دست می‌داد، اظهار داشت: ابتدای بازی واقعا برای ما سخت بود. آنها مربی بسیار خوبی دارند و می‌دانند چه کاری باید انجام دهند. زمانی که در یوونتوس هم بازی می‌کردم، همیشه بازی مقابل آتالانتا سخت بود. به نظرم وظیفه‌مان را به خوبی انجام دادیم و به خوبی دفاع کردیم.کمی خوش شانس بودیم که گل زدیم ولی این فوتبال است.

وی ادامه داد: این نتایج طبیعی است. ما همچنان باید پیشرفت کنیم. همانطور که بارها گفته‌ام، بازیکنان متفاوت، سیستم‌های متفاوت و سبک بازی فوتبال متفاوت در لیگ‌ها نیازمند زمان است تا بازیکنان با هم وفق پیدا کنند.به نظرم ما به زمان داریم تا بهتر و بهتر شویم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1569563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =