یک انتصاب صدا و سیمایی دیگر در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

مهر نوشت: محمدحسین صوفی با صدور حکمی از سوی عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به عنوان رئیس جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی منصوب شد.

 مراسم تودیع حسین اربابی و معارفه محمدحسین صوفی به عنوان رئیس کانون ظهر امروز ۱۲ آبان ماه در سالن اجتماعات کانون جهانگردی برگزار شد. در این مراسم حسین اربابی رئیس سابق کانون که به مدت ۲۳ ماه این مسئولیت را به عهده داشت گفت: در دوران کرونا با اینکه همه برنامه‌ها لغو شده بود اما مسابقات رالی را از سالی ۱۴ مسابقه به سالی ۱۴۰ مسابقه افزایش دادیم. همچنین بزرگترین امدادخودرو را داشتیم که درآمد آن پایین آمده بود ولی توانستیم با راههای خلاقانه و همکاری دستگاه‌ها این درآمد را با فعالیت‌های بیشتر افزایش دهیم.

در ادامه، محمد حسین صوفی نیز که حکم مدیرعاملی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران را از علی دارابی قائم مقام وزارت میراث فرهنگی دریافت کرد گفت: در دوره تحول که آقای ضرغامی آغاز کرده، برنامه‌های توسعه‌ای با همکاری همدیگر و با سیاست‌ها و خط مشی‌هایی که در نظر گرفته شده انجام می‌دهیم.

صوفی پیش از این دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و از اعضای شورای عالی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها بود.

۲۳۵۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1569686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =