دولت زمان مشخصی را برای رفع مشکلات معیشتی مردم اعلام کند

فارس نوشت: نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در میدان در جریان سفرهای استانی امری بسیار مطلوب و خوب است و این سفرها باعث آشنایی هرچه بیشتر مدیران ارشد اجرایی با مشکلات مردم می‌شود.

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: این که عالی‌ترین مقام اجرایی کشور به استان‌های مختلف سفر می‌کند و با حضور در میدان از نزدیک با مشکلات و مسائل مردم آشنا می‌شود امری بسیار مطلوب و خوب است.

وی افزود: سفرهای استانی باعث می‌شود تا مدیران ارشد اجرایی شناخت دقیق‌تری از مشکلات مردم داشته باشند و بتوانند تصمیمات بهتری را برای رفع مشکلات اتخاذ کنند.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که مردم امروز با مشکلات جدی در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی مواجهند و دولت باید زمانبندی دقیق برای کاهش آلام مردم در حوزه مسائل معیشتی داشته باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید بگویم که امروز فاصله استان‌های برخوردار و کمتر برخوردار بسیار زیاد شده و باید دولت در مسیر کاهش این فاصله اقدامات جدی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های هر استان به ویژه استان‌های کمتر برخوردار و نیز توجه به آمایش سرزمینی از نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1572253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =