هدیه تبلیغاتی لوکس، ۵ هدیه فراموش نشدنی برای مشتریان خاص

هدیه‌های تبلیغاتی یکی از روش‌های مؤثر بازاریابی هستند که تقریباً همه شرکت‌ها در سراسر جهان برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد حس وفاداری به برند در مشتریان خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. این هدیه‌ها انواع مختلفی دارند که باید مناسب با سلیقه مشتریان و اهداف بازاریابی انتخاب شوند.

 اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب برای مشتریان خاص، شرکا، مدیران ارشد و کارمندان نمونه خود هستید، بهترین گزینه برای شما هدیه تبلیغاتی لوکس است. اگر نمی‌دانید برای این دسته از مخاطبانتان چه هدایای تبلیغاتی مناسب است و چه گزینه‌های لوکسی را می‌توانید تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

هدیه تبلیغاتی لوکس؛ مشتریان خود را شگفت زده کنید

تهیه هدیه‌های تبلیغاتی طبق اصول خاصی انجام می‌گیرد. هر شرکت بسته به نوع مخاطبان و سلایق آن‌ها، می‌تواند گزینه‌های متعددی را انتخاب کند. اکثر شرکت‌ها به فکر خرید عمده هدایای تبلیغاتی هستند تا با هزینه‌ای اندک بتوانند به تعداد زیادی از مشتریان و کارمندان خود هدیه بدهند. با این حال، اگر مشتریان خاصی دارید یا قصد دارید به شرکای خود هدیه تبلیغاتی بدهید، باید به سراغ گزینه‌های خلاقانه‌تر و لوکس‌تری بروید. این دسته از هدایا به هدایای تبلیغاتی لوکس معروف هستند. در ادامه ۵ مورد از هدایای تبلیغاتی لوکس را که می‌توانند مشتریان شما را شگفت زده کنند، معرفی می‌کنیم.

هدیه تبلیغاتی لوکس، ۵ هدیه فراموش نشدنی برای مشتریان خاص

۱- ست مدیریتی؛ هدیه تبلیغاتی لوکس برای مشتریان خاص

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی لوکس برای مشتریان خاص یا مدیران ارشد شرکت خود هستید، بهترین گزینه برای شما انواع ست مدیریتی خواهد بود. ست‌های مدیریتی فلزی-چرمی جزو هدایای تبلیغاتی لوکس و کلاسیک هستند که به عنوان یک هدیه شیک می‌توانند نام برند شما را در ذهن مشتریان مهم ثبت کنند. این دسته از ست‌های مدیریتی معمولاً شامل خودکارهای فلزی نفیس، کیف پول و جا سوئیچی‌های چرمی و در مواردی ساعت‌های شیک و کلاسیک می‌شوند.

اگر می‌خواهید هدیه شما متفاوت باشد می‌توانید گزینه ست‌های مدیریتی الکترونیکی را انتخاب کنید. این دسته از هدایای تبلیغاتی لوکس بیشتر شامل پاوربانک، فلش، شارژر فندکی، هدست و هندزفری می‌شوند که همگی دارای کیفیت بالا و طراحی بسیار شیکی هستند. اگر به دنبال هدیه‌ای لوکس و کاربردی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این هدایای تبلیغاتی لوکس را از دست ندهید.

۲- هدیه تبلیغاتی خلاقانه و لوکس؛ متفاوت باشید!

در دنیای بازاریابی، خلاقیت اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند برند شما را در مقابل رقبا متمایز کند. هدیه تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند یک راه حل مناسب برای کسانی باشد که می‌خواهند با روشی خاص و منحصر به فرد روی مخاطبان خود تأثیر مثبت بگذارند. ست رومیزی چوبی منحصر به فرد، تقویم‌های رومیزی خلاقانه، گلدان تبلیغاتی، جا خودکاری خاص، نگهدارنده کابل و ... گزینه‌های مختلفی هستند که برای هدیه تبلیغاتی لوکس و خاص می‌توانید انتخاب کنید. در این بین انواع خاصی از فلش مموری تبلیغاتی نیز وجود دارد که در اشکال منحصر به فردی ساخته شده‌اند و می‌توانند گزینه خوبی برای یک هدیه خلاقانه باشند. خوشبختانه برای تهیه هدیه خلاقانه و لوکس لازم نیست هزینه گزافی پرداخت کنید و فقط باید انتخابی کاربردی و شیک داشته باشید.

هدیه تبلیغاتی لوکس، ۵ هدیه فراموش نشدنی برای مشتریان خاص

۳- جعبه پذیرایی، هدیه تبلیغاتی لوکس برای افراد VIP

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی لوکس و شیکی که این روزها می‌توانید از آن‌ها برای تأثیر گذاری بیشتر روی مخاطبان خود استفاده کنید، جعبه‌های پذیرایی هستند. این جعبه‌های پذیرایی شیک و چوبی، در همان نگاه اول می‌توانند نام برند شما را در ذهن مخاطب ثبت کنند. معمولاً در جعبه‌های پذیرایی چوبی و لوکس انواع مختلفی از دمنوش ها با بسته بندی‌های شیک قرار داده شده‌اند تا مشتریان VIP و مدیران ارشد شرکت‌ها حتی در اوقات فراغت خود خاطره خوبی از برند شما در ذهن داشته باشند. به همین دلیل است که این هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری می‌توانند مشتریان خاص شما را به مشتریان وفادار و همیشگی تبدیل کنند.

۴- کتاب‌های نفیس، هدیه‌ای لوکس برای مشتریان مهم و مدیران شرکت‌ها

اگر به دنبال هدیه‌ای تبلیغاتی لوکس و ماندگار، ویژه مدیران و مشتریان خاص خود هستید، کتاب‌های نفیس گزینه‌ای است که نباید آن را فراموش کنید. دیوان اشعار یا کتاب‌های مذهبی با جلدهای زیبا و لوکس که درون جعبه‌های شیک و نفیس قرار گرفته‌اند، حس بسیار خوبی به مشتریان مهم و مدیران ارشد شرکت شما می‌دهند. شما می‌توانید در مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز، اعیاد مذهبی، شب یلدا و ... از این هدایای تبلیغاتی لوکس برای جلب توجه، اعتماد و وفاداری مشتریان VIP، کارمندان نمونه و مدیران ارشد شرکت خود استفاده کنید.

۵- تابلوهای نفیس و لوکس، هدیه تبلیغاتی لاکچری برای افراد خاص

تابلوهای نفیس، از جمله لوکس‌ترین و شیک‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی هستند که برای خوشحال کردن مشتریان مهم خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این تابلوهای ارزشمند معمولاً از جنس، چرم، چوب یا فلزاتی همچون نقره و مس هستند. به همین دلیل ظاهری بسیار لوکس و شیک دارند و می‌توانند پیامی ارزشمند را به مخاطب شما منتقل کنند. شما می‌توانید از بین تابلوهای نفیس اشعار بزرگان، آیات قرآنی و حدیث بر اساس سلایق مشتریان خاص یا مدیران ارشد شرکت بهترین گزینه را انتخاب کنید. این هدیه تبلیغاتی لوکس و ماندگار می‌تواند یادآور برند شما در دفتر کار یا خانه این افراد خاص باشد.

خرید انواع هدیه تبلیغاتی لوکس از توکا گیفت

در این مقاله با ۵ مورد از انواع هدیه تبلیغاتی لوکس و خلاقانه آشنا شدیم. شما می‌توانید برای ثبت برند خود در ذهن مخاطبان و ایجاد حس وفاداری در آن‌ها از این هدایای تبلیغاتی استفاده کنید؛ اما شما محدود به این گزینه‌ها نیستید. اگر به دنبال انواع هدایای تبلیغاتی لوکس، خاص، شیک و منحصر به فرد هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت توکا گیفت مراجعه کنید. در فروشگاه هدایای تبلیغاتی توکا گیفت می‌توانید تعداد زیادی از انواع مختلف هدایای تبلیغاتی را مشاهده کنید و بر اساس بودجه خود و سلایق مشتریان خاص بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =