دلنوشته سخنگوی دولت برای بهروز فردوس

ایرنا نوشت: سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: پویایی اقتصاد مقاومتی، تامین معاش خانواده‌های ایرانی به طور مستقیم و غیرمستقیم، خودکفایی ملی، ترویج عملی گفتمان "ما می‌توانیم" و تقویت احساس عزت ملی از جمله ارزش‌هایی است که بهروز فردوس به آن‌ها اهتمام می‌ورزند و این مجاهدت ستودنی است.

علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مرگ پایان نیک‌نامی‌ها نیست خوش‌نامان همیشه در اذهان ملت‌ها مانا هستند. مهندس بهروز فردوس هم یکی از همین خوش‌نامان است.

بهادری جهرمی افزود: کارآفرینی و تولید شغل آن هم در شرایط دشوار اقتصادی، همچون جهادی است که فعالان عرصه اقتصادی آن را سرلوحه اموراتشان قرار داده‌اند و از این مسیر به ایران و ایرانی خدمات بسیاری ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: پویایی اقتصاد مقاومتی، تامین معاش خانواده‌های ایرانی به طور مستقیم و غیرمستقیم، خودکفایی ملی، ترویج عملی گفتمان "ما می‌توانیم" و تقویت احساس عزت ملی از جمله ارزش‌هایی است که مهندس فردوس و سایر کارآفرینان در طول عمر پربرکت خود به آن‌ها اهتمام می‌ورزند این مجاهدت‌ها ستودنی است.

دلنوشته سخنگوی دولت برای بهروز فردوس



سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: درگذشت کارآفرینان نمونه اگرچه موجب تالم و تاثر است اما نتایج کوشش‌های صنعت‌گران و دغدغه‌مندان عرصه اقتصاد پابرجا، نام آن‌ها در تارک صنعت و پیشرفت ایران ماندگار و سرلوحه اقدامات فراوان دیگری است که ایران را هر روز آبادتر از قبل خواهد کرد.

بهروز فردوس، مالک شرکت صنعتی ماموت و کارآفرین، متولد تهران بود. از او به عنوان پدر صنعت خودرو تجاری کشور یاد می شود. وی در ۳ آذر ۱۴۰۰ دارفانی را وداع گفت.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =