نبرد قطب‌های والیبال ایران را شهرداری ارومیه به سختی از شهرداری گنبد برد / صابر کاظمی مصدوم شد

هفته دهم لیگ برتر والیبال با برد سخت شهرداری ارومیه برابر همنام گنبدی همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال و در دورنالاریوواسی ارومیه تیم شهرداری ارومیه موفق شد در یک دیدار سخت و نفس‌گیر ۳ بر یک شهرداری گنبد را شکست دهد.

دو تیم که در هفته‌های قبل نتایجی متفاوت گرفته بودند و شهرداری ارومیه دو شکست پیاپی و شهرداری گنبد چهار برد پیاپی کسب کرده بودند تیم شهرداری ارومیه در ست‌های دوم تا چهارم ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز و تنها در ست نخست ۲۵ بر ۲۲ باخت.

در این مسابقه حساس تیم شهرداری ارومیه علیرضا بهبودی پاسور اصلی خود را بدلیل مصدومیت و عادل غلامی بدلیل محرومیت در اختیار نداشت ضمن اینکه صابر کاظمی ستاره ملی پوش این تیم در ست چهارم دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد تا احد رضایی جایگزین او شود.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۸ برد و ۲۴ امتیاز در رده دوم و شهرداری گنبد با ۵ برد و ۱۶ امتیاز موقتا در رده چهارم جدول باقی ماندند.

سال گذشته نیز در لیگ برتر دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد ۵ بار با یکدیگر دیدار کردند که در دو مسابقه مرحله نخست شهرداری ارومیه در دیدار رفت ۳ بر صفر و در دیدار برگشت شهرداری گنبد ۳ بر یک پیروز شدند و در مرحله پلی آف شهرداری ارومیه دو بار ۳ بر دو و شهرداری گنبد ۳ بر یک پیروز شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =