سطح جشنواره چتر زندگی بیش از حد انتظار بود

داور پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی "چتر زندگی" با بیان اینکه، برگزاری این جشنواره، چتر امید را به عنوان "چتر زندگی" بر سر خانواده تئاتر گشود، گفت: سطح آثار ارسالی به جشنواره و کیفیت برگزاری بیش از حد انتظار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ "حسین مسافرآستانه" در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی "چتر زندگی" با تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره از جمله سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از شرکت کنندگان در جشنواره که با آثار خود جلوه دیگری به جشنواره بخشیدند و چتر زندگی را به معنای واقعی نزدیک کردند، تشکر کرد و از آنان خواست به موضوعی که انتخاب می کنند، نگاه تازه ای داشته باشند و آن را به نوعی بیان کنند که شکل تازه از آنچه وجود داشته است، را بازگو کند.

 وی تاکید کرد: جشنواره "چتر زندگی" موجب اتفاق بزرگ و زمینه‌ساز مسئله مهمی شد چرا که تاکنون این سطح مشارکت را در برگزاری یک رویداد هنری شاهد نبودیم و از همراهی استانداری، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همه هنرمندان تشکر کرد.

 مسافرآستانه از همه دست اندرکاران و هنرمندان دعوت کرد در مراسم اختتامیه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر که بخشی از آن به میزبانی یزد خواهد بود، حضور یابند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =