درب برقی جایگزینی فوق العاده برای درب های قدیمی

در قرن ۲۱ به سبب پیشرفت های بزرگ تکنولوژی، محصولات اتوماتیک سریعا جایگزین همتایان دستی خود می شوند. اگر می خواهید بدانید استفاده از درب برقی چقدر زندگی شما را آسان تر خواهد تر کرد این مقاله را از دست ندهید.

آسایش و راحتی: دغدغه همیشگی بشر

با مقایسه نحوه زندگی گذشته با امروز و همین طور ابزار هایی که هر روز استفاده می کنیم به این نتیجه می رسیم که تمام ابزار های جدید یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن آسایش و راحتی برای بشر است.

بالطبع آسایش و راحتی با خود آرامش نیز به ارمغان می آورند و داشتن آرامش کافی همراه با آسایش از فاکتور های مهم در داشتن یک زندگی آرمانی است.

ساختمان ها به عنوان یکی از اصلی ترین محل های زندگی انسان در این مسیر دچار تغییراتی شدند که یک از آنها استفاده از درب های برقی می باشد. استفاده از این نوع درب در سالیان اخیر در کشور عزیزمان ایران بسیار رواج پیدا کرده است.

سازندگان املاک در گذشته از درب اتوماتیک های ساخت اروپا استفاده می کردند؛ اما به همت صنعت گران عزیز کشورمان، ما امروزه قادر به تولید کالای ایرانی با کیفیت در این زمینه می باشیم.

واردات کالا به کشور: فعالیتی پرسود همراه با جایگزینی بهتر

واردات یک کالای خارجی با کیفیت به داخل ایران و فروش آن به متقاضیان جزو فعالیت های پرسود اقتصادی به شمار می رود؛ بخصوص اگر آن محصول از کشوری وارد شده باشد که به نوعی صاحب آن صنعت به شمار برود.

حال اگر در کشور خودمان اشخاصی قصد تولید همان کالا را با کیفیتی بالا داشته باشند فارغ از انجام یک فعالیت اقتصادی به رشد و توسعه صنعت کشور نیز کمک می کند.

این جزو اهداف متخصصان مجموعه سوپرلایف میباشد.

اهداف و تاریخچه سوپرلایف

در ادامه تاریخچه ای کوتاه و همچنین اهداف این مجموعه از جانب جناب آقای مهندس مشکاتی مدیرعامل مجموعه سوپرلایف آورده شده است.

مجموعه سوپرلایف در سال ۱۳۸۱ با هدف رفع نیاز های صنعت ساختمان تاسیس شده و یکی از اهداف آن فرایند اتوماسیون درب های صنعتی و خانگی می باشد.

این مجموعه در طی این ۱۹ سال، نمایندگی چندین شرکت ایتالیایی و اسپانیایی را برعهده داشته و محصولات آنها را وارد ایران کرده است.

این شرکت محصولات خود را همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی به مصرف کنندگان گرامی عرضه مینماید.

درب برقی جایگزینی فوق العاده برای درب های قدیمی

از حدود ۲ سال و نیم پیش سوپرلایف شروع به تولید محصولات تولید داخل مانند جک برقی و جک بازویی کرد.

جناب مهندس مشکاتی مدیر عامل این مجموعه اهداف این مجموعه را اینگونه توصیف کردند:

 نیاز به تولید محصولات در داخل کشور همواره در درون این مجموعه احساس می شده؛ اما تشدید تحریم های خارجی علیه ایران آنها را بیشتر به سمت تولید این محصولات سوق داده است.

وجود نیرو های توانمند و متخصص در این مجموعه و همچنین تجربه چندین ساله در امر ارائه خدمات پس از فروش محصولات وارداتی ایتالیایی این باور را در آنها ایجاد کرده است که می توانند نیاز های صنعت ساختمان کشورمان را با تولید محصولات با کیفیت برطرف کنند.

جناب مهندس مشکاتی افزودند: این مجموعه چه زمانی که کالاهای وارداتی را به فروش می رساندند و چه اکنون که کالا های تولید شده توسط خودشان را بفروش می رسانند فعالیت مجموعه با توفیق همراه بوده و استقبال خوبی از جانب مصرف کنندگان مشاهده شده است.

این استقبال خوب همچون نیرویی محرکه مشوق آنها در تولید کالاهای متنوع تر و همچنین باکیفیت بالاتر بوده است.

کمک به تولید اشتغال برای جوانان

این مجموعه به بالابردن میزان اشتغال نیز کمک قابل توجهی نموده است؛ تا زمانی که سوپرلایف صرفا یک شرکت بازرگانی بود از حدود ۱۰ الی ۱۵نفر کارمند تشکیل می شد اما امروزه و پس از ورود به بحث تولید تعداد افراد مشغول به کار در این مجموعه به عدد ۸۰ رسیده است و مجموعه همچنان به دنبال گسترش می باشد.

موقعیت مکانی کارگاه متین گذر در گذشته یک سوله بوده که با همت همکاران تبدیل به یک مجموعه فعال تولیدی گردیده است.

سال ۱۴۰۰ به فرموده مقام معظم رهبری؛ سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیده شده است. متین گذر در جهت برداشتن موانع پیش رو از مسئولین درخواست نقدینگی بیشتر و همچنین محل استقرار بزرگتر دارد.

متین گذر در آینده ای نزدیک قصد صادرات محصولاتش را به کشور های حوزه خلیج فارس و همینطور آسیای میانه را خواهد داشت و با این کار به فرایند ارزآوری به کشور نیز کمک خواهد کرد.

 کیفیت، اولویت اول متین گذر

در مجموعه متین گذر کیفیت به عنوان حق طبیعی و مسلم مشتری عاملی برای سنجش میزان رضایت مشتریان در نظر گرفته نمی شود بلکه این تجربه استفاده از محصول است که میزان رضایتمندی مشتریان را مشخص می کند.

درب برقی جایگزینی فوق العاده برای درب های قدیمی

تولید کالا مطابق با نیاز روز جامعه

در اواخر سال ۹۸ و به منظور بررسی و آنالیز هر چه دقیق تر جامعه مصرف کنندگان، مجموعه تحقیق و توسعه ای در درون خود شرکت تاسیس گردید.

ظرف مدت ۶ ماه اولین محصول این مجموعه در تیراژ بالا تولید شد و مفتخرانه می گوییم که این محصول از نمونه خارجی مشابه نیز عملکرد بهتری داشت.

تولید محصولات مختلف و متنوع در سطح کشور های صنعتی پیشرفته علاوه بر ایجاد اشتغال زایی و جلوگیری از خروج ارز، به دنبال مشتریان خارجی باشد و ورود ارز به کشور نیز کمک می کند. 

اهمیت نظرات مصرف کننده

محصولات متین گذر در مرحله کنترل کیفیت ازمون های سرسختی را پشت سر می گذارند تا اطمینان حاصل شود کالا حتی فراتر از نیازی های مشتری را پاسخگو باشد.

در مجموعه متین گذر نظرات و بازخورد مشتریان در تولید محصولات تاثیر دارد. برای مثال محصول جک پارکینگ سوپرلایف در ۶ رنگ مختلف توزیع و عرضه می شود؛ از این روی مشتریان می توانند مطابق با رنگ درب ورودی ویلا و ساختمان و همچنین سلیقه خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنند تا محصول به صورت سفارشی و شخصی سازی شده به دست مشتریان برسد.

در سوپرلایف این که چقدر محصول با نیاز های روز مشتری در ارتباط هست بسیار حائز اهمیت است.

نحوه ارتباط با سوپرلایف

هرگاه صحبت از تجارت موفق و تولید مورد اقبال به میان می آید، نباید از یاد ببریم که فارغ از تولید و کیفیت، خدمات پس از فروش و حمایت از مشتریان باعث برتری یک کسب و کار در بازار رقابتی خواهد شد.

برقراری ارتباط و ثبت سفارش محصولات سوپرلایف از طریق ۲ روش امکان پذیر می باشد:

روش اول مراجعه به وبسایت سوپرلایف www.superlife۲۴.com و روش دوم تماس تلفنی و گفتگو با کارشناسان فروش می باشد.

همچنین شما می توانید از طریق  نمایندگی های متین گذر واقع در سراسر کشور اقدام به ثبت سفارش محصولات جک پارکینگ سوپرلایف نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =