بازدید سرزده رئیس جمهور از محله هرندی تهران

رئیس جمهور به صورت سرزده در یکی از محله‌های محروم شهر تهران حضور یافت و از نزدیک وضعیت آن را بررسی کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی امروز(جمعه) در محله هرندی تهران حضور یافت و از نقاط مختلف این محله بازدید کرد.
رئیس جمهور در این بازدید در گفت‌وگوی چهره به چهره و صمیمی با ساکنین در جریان نگرانی‌های آنان و مشکلات محله قرار گرفت.
رئیسی پس از شنیدن سخنان تعدادی از ساکنین محله هرندی با اشاره به اینکه این منطقه از محله‌های قدیم تهران و دارای مردمانی نجیب و شریف است، گفت: دولت وظیفه خود می‌داند برای بهبود و اصلاح وضعیت مناطق تلاش کند و با تقویت امکانات و زیرساخت‌های شهری محیط و شرایط مناسبی را برای ساکنین آن فراهم کند.

بازدید سرزده رئیس جمهور از محله هرندی تهران

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اقدامات ارزنده بسیج در رسیدگی به فقرا و محرومین، استفاده از ظرفیت بسیج را برای بازسازی و اصلاح وضعیت این محله‌ها ضروری دانست.
در این بازدید شماری از ساکنین محله هرندی از نزدیک دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه رسیدگی و تکمیل زیرساخت‌های شهری، جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر خواستار شدند.

حضور رئیس جمهور در منزل دو شهید سرافراز دوران دفاع مقدس/ دیدار و گفت‌وگوی صمیمی دکتر رئیسی با والدین و خانواده این شهیدان

رئیس جمهور با حضور جداگانه در منزل شهیدان محمد فاتحی پیکانی و غضنفر فاتحی با والدین و خانواده این شهیدان عالیقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

 سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان بازدید سرزده از محله هرندی تهران در منزل این دو شهید گرانقدر حضور یافت و در فضای گرم و صمیمی با خانواده و والدین این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمهور در این دیدار با تجلیل از رشادت و ایثار شهیدان محمد فاتحی پیکانی و غضنفر فاتحی، از صبر و استقامت پدران و مادران شهیدان قدردانی کرد.
رئیسی همچنین در این گفت‌وگو ضمن ابراز خرسندی از حضور در خانه این شهیدان، دیدار با والدین و اعضای خانواده شهدا را فرصتی مغتنم برای یادآوری عظمت و جایگاه شهیدان به عنوان قهرمانان و یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و درباره وضعیت زندگی آنان گفت‌وگو کرد و از مسئولین مربوطه خواستار رسیدگی و پیگیری وضعیت سلامتی آنان شد.
در این دیدار، خانواده این دو شهید سرافراز از حضور رئیس جمهور در منزل خود اظهار خوشحالی و برای موفقیت رئیس جمهور دعا کردند.
شهید محمد فاتحی پیکانی در سن ۱۹ سالگی در عملیات والفجر یک و شهید غضنفر فاتحی در سن ۲۲ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

23217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =