نماینده شاهین شهر :دولت هنوز در مورد زمان ارائه برنامه هفتم توسعه صحبتی نکرده است

مهر نوشت:عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت باید برنامه‌های اقتصادی خود را در جلسات مشترک برای نمایندگان تبیین کند که این امر موجب هماهنگی دولت و مجلس برای حل مشکلات و برداشتن گام‌های بزرگ خواهد شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی  با اشاره به اقدامات مثبت دولت رئیسی در ۱۰۰ روز اخیر گفت: نشست‌های تعاملی دولت و مجلس و قوه قضاییه جلسات بسیار خوبی بود و می‌تواند در ادامه اثرات بسیار خوبی در رفع مشکلات مردم داشته باشد.

هماهنگی دولت و مجلس برای اتخاذ تصمیمات مهم اقتصادی ضروری است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جلسات باید به صورت هدفمند و با موضوع مشخص برگزار شود گفت: باید تعداد نمایندگانی که در این جلسات صحبت می‌کنند افزایش یابد و موضوعات شفاف‌تر و صریح‌تری مطرح شود.

وی با بیان اینکه محور جلسه مجلس و دولت، بودجه سال ۱۴۰۱ بود گفت: بهتر بود قابل از جلسه مشترک دولت نمای کلی بودجه را به مجلس ارائه می‌داد تا نمایندگان مورد بررسی قرار می دادند و در جلسه مشترک در خصوص آن اظهار نظر می‌کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید برنامه‌های اقتصادی خود را در جلسات مشترک برای نمایندگان تبیین کند که این امر موجب هماهنگی و همفکری دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم و برداشتن گام‌های بزرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت اجرای برنامه ششم توسعه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ است ادامه داد: نمایندگان معتقدند که بودجه سال ۱۴۰۱ باید بر اساس برنامه هفتم توسعه تنظیم شود دولت هنوز در مورد زمان ارائه برنامه هفتم توسعه صحبتی نکرده است. بهتر بود دولت لایحه تمدید برنامه ششم توسعه را ارائه می‌کرد و بودجه ۱۴۰۱ را بر اساس برنامه ششم تنظیم می‌نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =