بازخواست وزارت صمت بابت گرانی «سرسام آور» خودرو / پراید ۱۹۰ میلیون تومانی اما همچنان بی کیفیت

مهر نوشت:نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شاهد افزایش سرسام آور قیمت خودرو هستیم و وزارت صمت باید این مشکل را حل کند.

عباس گلرو در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: مردم نگرانی‌های جدی در مورد کمیت و کیفیت خودرو دارند و وزیر صمت باید این مشکل را حل و فصل کند.

وی بیان کرد: قیمت خودرو به طور سرسام‌آوری افزایش یافته، به گونه‌ای که قیمت پراید به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است و با وجود این از کیفیت لازم هم برخوردار نیست.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه شاهد تغییری در سیاست‌های وزارت صمت درباره خودرو نیستیم و لازم است حتماً وزارت صمت تدبیر ویژه‌ای برای ساماندهی وضعیت خودرو کند.

گلرو اظهار داشت: همچنین در حوزه معدن شاهدیم یک فضای رانتی ایجاد شده که منجر به دست اندازی افراد خاص شده است. معدن حق مردم است و لازم است با کسانی که به دنبال رانت خواری هستند، برخورد جدی شود.

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیرین IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 0
    باید دولت جدید و وزیر صنعت قاطعانه جلوی افزایش قیمت کارخانه ای خودروها رو بگیرند. این خودروسازان به بهانه های بی اساس دایم میخوان محصولاتشونو گرون بکنند. باید جلوی اینا وایستاد. نباید قیمت کارخانه ای خودروها ریالی افزایش پیدا کنه. باید آقای رییسی به قول‌های انتخاباتیش عمل کنه گفتن نمیذارن هیچ چیز گرون بشه
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    1 1
    سلام هم تولید و هم قیمت باید افزایش پیدا کند