بهره برداری آزمایشی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در کیش

شرکت آب و برق کیش با تلاش همکاران حوزه مربوطه از اوایل بهمن سال جاری به صورت آزمایشی توسط “MED” دستگاه آب شیرین کن تقطیری، با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب آب بهره برداری می کند.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش،  در بازدید از شرکت آب و برق کیش، بر لزوم اهمیت تولید آب و اجتناب از ریسک پذیری در این حوزه که بخواهیم به درصدهایی در تامین آب اکتفا کنیم، گفت: موضوع آب جزو موضوعاتی است که باید در تامین آن مطمئن شویم.

لواسانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هفته آینده طی جلسه ای با ابوالفضل صدرایی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش و سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به یک زمان بندی مشخص برای افزایش تولید آب و برق جزیره اقدام خواهد شد.

ابوالفضل صدرایی مدیرعامل شرکت آب و برق نیروگاه شمال کیش از بهره برداری آزمایشی "MED" دستگاه آب شیرین کن تقطیری با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب خبر داد و اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت از اوایل بهمن سال جاری این مهم محقق می شود.

صدرایی در رابطه با انعقاد قرارداد بانک شهر با شرکت آب و برق کیش، افزود: این قرارداد مشکلات اجرایی و حقوقی داشته و هم اکنون بانک شهر دنبال رفع مشکلات موجود است.

وی گفت: بانک شهر به عنوان ثالث در این قرارداد است و با تمام تلاش سعی می کنیم در زمان مشخص این موضوع حل و فصل شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =