واکنش علی خطیر به محرومیت ۵ ساله از دنیای فوتبال

مطابق نامه ای که حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به حیدر بهاروند نوشته، علی خطیر با حکم کمیته اخلاق ۵ سال از حضور در فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شده اما علی خطیر که این محرومیت را قبول ندارد، می خواهد پرونده را به کمیته استیناف و دادسرای عالی قضات ببرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته اخلاق که علی خطیر را ۵ سال از حضور در فوتبال محروم کرده، طبق ادعای حسن کامرانی فر این حق را برای معاون سابق باشگاه استقلال قائل است که در صورت درخواست تجدیدنظر لایحه اعتراضیه خود را ظرف یک هفته به کمیته اخلاق ارسال کند اما علی خطیر در گفتگو با طرفداری اعلام کرد: این حکم نادرست کمیته اخلاق را قبول ندارم و حتما با مراجعه به کمیته استیناف به این حکم اعتراض و تجدیدنظر خواهی می کنم.

علی خطیر تاکید کرد: به موازات اعتراض به کمیته استیناف، از قضات کمیته اخلاق و در راس آن از اسدی مقدم، رییس غیرقانونی کمیته اخلاق که این کمیته را به جای مبارزه با فساد و تخلفات فوتبال به محلی برای بستن دهان منتقدین و برخورد با افشاگران فساد و تخلف در فوتبال تبدیل کرده، به دادسرای عالی قضات قوه قضاییه شکایت می کنم. کمیته اخلاق یک نهاد مستقل است و قضاتی که در این کمیته فعالیت می کنند نباید استقلال این کمیته و وظایف ذاتی این کمیته که مبارزه با فساد، تخلف و انحراف است را زیر پا بگذارند. جامعه فوتبال این روزهای تلخ را هرگز از یاد نخواهد برد.

معاون سابق باشگاه استقلال و نایب رییس فعلی هیات مدیره باشگاه تراکتور در پایان تاکید کرد: این حکم نشان می دهد در مبارزه با تخلفات و انحرافات فوتبال مسیر درستی را انتخاب کرده ام.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    حمایت کامل از خطیر تا زمان رو شدن دست مافیا