دفاع کاپیتان‌ها از قهرمانی‌های پرسپولیس

جنگ سرد بر سر قهرمانی بین سرخابی‌ها دوباره بالا گرفته است.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین؛ این روزها با صدرنشینی استقلال ، دوباره جنگ کری خوانی سرخابی ها به راه افتاده است.جنگی سردی که با دو جمله محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال به راه افتاد.او  ادعاهای زیادی را در استوری های اینستاگرامش مطرح کرد و ماجرا آغاز شد.این اتفاق در حالی افتاد که علیرضا اشرف مدیر رسانه ای پرسپولیسی ها هم بیکار نماند و برای اینکه جواب استقلالی ها را بدهد کنایه های زیادی مثل فرار آبی پوشان به ترکیه را مطرح کرد.

نکته جالب توجه اینجاست که پس از همه این حاشیه ها سید جلال حسینی و امید عالیشاه کاپیتان های پرسپولیس هم از قهرمانی های تیمشان تمام قد دفاع کرده اند،حتی سیدجلال در  جواب آنهایی که گفته اند جام های پرسپولیس بیرون از ایران گرفته شده گفت:« افرادی که حرف می‌زنند باید سند داشته باشند. هر وقت با سند حرف زدند جواب آنها را می‌دهیم، این حرف‌ها مهم نیست. اگر قرار بود با این حرف‌ها وارد حاشیه شویم تا حالا شده بودیم. 5 سال فقط جنگیدیم و تلاش کردیم و به این موضوعات توجه نمی‌کنیم.»

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان

فرنگی کار تیم ملی به تابعیت صربستان درآمد

امید عالیشاه هم جور دیگری از قهرمانی های تیمش حمایت می کند. او گفته :« خیلی جالب است که نتیجه نگرفتن خودشان را با این حرف‌ها توجیه می‌کنند. کار کردن و تلاش خیلی مهم تر از این حرف هاست. حرف است و کنتور نمی اندازد. خیلی ها می توانند بگویند.»

حالا دو تیم در حالی درگیر این چالش شده اند، که ظاهرا این اتفاق خیلی به نفع شان نیست. چرا که بازیکنان و کادر فنی به جای اینکه همه تمرکز را در زمین و بازیها بگذارند، انرژی اشان را صرف پاسخ به ادعاهای هم می کنند و نمی توانند آن طور که باید برتری اشان را در زمین به رخ بکشند.

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =