دیگر شورش درآمد؛رای پرونده ویلموتس بازهم به تعویق افتاد!

تسنیم نوشت: دادگاه حکمیت ورزش (CAS) بار دیگر اعلام رأی پرونده مارک ویلموتس را به تعویق انداخت و ممکن است رأی نهایی یک یا دو ماه دیگر اعلام شود.

در حالی که همه انتظار داشتند رأی پرونده مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران از سوی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) در سال 2021 اعلام شود، اما باز هم این اتفاق رخ نداد و اعلام این رأی یک ماه دیگر تمدید شد.

در ماجرای قطع همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس، فقط همین یک پرونده نبود و مانو فریرا دستیار او نیز فدراسیون را در فیفا محکوم کرده بود. بخش حقوقی فدراسیون فوتبال به این رأی نیز اعتراض کرد و آن را به دادگاه حکمیت ورزش برد تا بلکه بتواند این رأی را لغو یا میزان محکومیت را کم کند. از همین رو با توجه به تازگی این شکایت، پرونده مارک ویلموتس هم به تعویق افتاده است.

براین اساس، طبق اعلام CAS به فدراسیون فوتبال ایران، اعلام رأی مارک ویلموتس یک ماه دیگر به تعویق افتاد و پایان ماه ژانویه (اوایل بهمن ماه) مهلت جدید اعلام رأی این پرونده است، چرا که رأی این پرونده و پرونده شکایت مانو فریرا به صورت همزمان اعلام خواهد شد. البته با توجه به جزئیات و شرایط موجود برای بررسی دفاعیات پرونده مانو فریرا و تعطیلی پیش رو در ماه ژانویه که آغاز سال نوی میلادی است، این احتمال وجود دارد که تا یک ماه دیگر هم رأی این دو پرونده اعلام نشود و شاید باز هم اعلام رأی یک ماه دیگر یعنی تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) تمدید شود.

به این ترتیب، فدراسیون فوتبال همچنان باید منتظر تصمیم نهایی از سوی دادگاه حکمیت ورزش درباره پرونده سنگین مالی مارک ویلموتس و دستیارش باشد که مدت‌هاست به یکی از معضلات اصلی این فدراسیون تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

جنجال جدید کی‌روش در مصر/عکس

تیم ملی ایران در رده ۲۱ جهان و اول آسیا/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    دادگاه حکمیت ورزش علیرغم اسم پر طمطراقی که داره ظاهرا بچه بازی بیش نیست.آخرش هم احتمالا یه تخفیف جزئی به ایران بده و رای به پرداخت چند میلیون دلار بی زبون به نفع ویلموتس مفت خور بده.