چرا مدیر پرسپولیس از خودروسازی و دندانپزشکی انتخاب می‌شود؟

خبرورزشی نوشت:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وقتی از شرکت خودروسازی و دندانپزشکی برای این تیم مدیر انتخاب می‌کنند، مشکلات ایجاد می‌شود.

بهروز سلطانی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار برابر سپاهان اظهار کرد: هر چه از لیگ می‌گذرد تیم‌ها بیشتر یکدیگر را می‌شناسند. در خط هافبک پرسپولیس مشکلاتی وجود دارد اما بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس نیمکت این تیم است. نیمکت پرسپولیس ضعیف است. هر تیم قوی، نیمکت قوی دارد. الان دروازه‌بان نیمکت نشین پرسپولیس چه کسی است؟ فاصله زیادی با لک دارد. اگر لک دچار مشکل شود، چه کار می‌خواهند انجام بدهند؟

وی افزود: چرا اجازه دادند دروازه‌بان کروات تیم برود؟ به او هم بازی می‌دادید که در تیم بماند. چندین سال منتظر بود و بعد او را خُرد کردند و جدا شد.

سلطانی درباره مصاف پرسپولیس برابر سپاهان هم گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خوبی دارد اما خیلی شکننده است. این تیم در دیدار برابر گل‌گهر خوب کار کرد اما به یکباره متزلزل شد. این نشان می‌دهد سپاهان شکننده است. پرسپولیس برابر سپاهان کار سختی دارد اما بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند برابر سپاهان به برتری برسد. اگر پرسپولیس جلوی سپاهان تمرکز نداشته باشد قطعا نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

وی به بازی پرسپولیس و سپاهان در زمین بی طرف اشاره کرد و گفت: استقلال  و پرسپولیس باید با هوادار به مصاف رقبا بروند. یکی از عوامل برد این تیم‌ها تماشاگر است. پرسپولیس می‌تواند به راحتی برابر سپاهان برنده شود به شرطی که این تیم را خوب آنالیز کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره اینکه برخی بازیکنان این تیم دچار افت شده‌اند،گفت: برخی بازیکنان دچار افت شده‌اند و دلیل افت این است که این بازیکنان نیمکت خوبی را پشت سر خود نمی‌بینند. بازیکنی که ببیند نیمکت قدرتمندی پشت سرش نیست، دچار افت می‌شود. شرایطی رقم خورده که چنین اتفاقی رخ داده است و بازیکنان افت کرده‌اند.

سلطانی به بلاتکلیفی مدیریتی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: وقتی در مملکت ما مدیر را از کارخانه خودروسازی و دندانپزشکی انتخاب می‌کنند و می‌آورند، الان هم باشگاه دچار مشکلات مدیریتی می‌شود. آقای طاهری را از کجا آوردند و مدیرعامل کردند؟ مدیران بعدی هم همچنین بودند. دندانپزشک مگر برای پرسپولیس می‌تواند تیم درست کند؟ چرا از کسانی که دکترای مدیریت دارند استفاده نمی‌شود؟ وقتی از شرکت دیزلی مدیر می‌آورند همین می‌شود.

او در پایان همچنین گفت: هر تیمی برابر پرسپولیس بازی می‌کند باهمه توانش به میدان می‌رود. روی همین حساب همیشه پرسپولیس تحت فشار است اما با این حال پرسپولیس سرحال است و برابر سپاهان به برتری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

AFC هنوز منصور پورحیدری را مدیر استقلال می‌داند!

از اشک‌های مسی تا شوک اریکسن در سال پرماجرای ۲۰۲۱/عکس

تنها رقیب استقلال برای قهرمانی کدام تیم است؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1586609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =