۰ نفر
۱ تیر ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۸

مهر نوشت:

سرمربی سه فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن که عنوان برترین مربی سال آسیا و شانزدهمین مربی جهان در سال 2010 را از آن خود کرده بود قرارداش را با این تیم اصفهانی تمدید کرد.
پس از نشست صبح امروز چهارشنبه اصغر دلیلی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با منصور ابراهیم‌زاده گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، طرفین به توافق نهایی دست یافتند تا این مربی برای یک فصل دیگر به همکاری‌اش با تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه دهد.
این اتفاق در حالی رخ داد که طی روزهای گذشته خبرهایی در خصوص اختلاف طرفین و به نتیجه‌ نرسیدن نشست‌های آنها مطرح شده بود و حتی این موضوع باعث به تعویق افتادن زمان برگزاری تمرینات تیم ذوب‌آهن شد.
ابراهیم‌زاده که گزینه هدایت تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران بود، در سه فصل گذشته توانست دو مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی در لیگ و یک قهرمانی جام حذفی به همراه ذوب‌آهن بدست آورد. همچنین با هدایت این مربی تیم ذوب‌آهن در سال 2010 به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.
ذوب‌آهن اصفهان که با هدایت ابراهیم‌زاده در این فصل نیز به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است، در این مرحله روز چهارشنبه 23 شهریورماه سال جاری میهمان سوون سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی است.
منصور ابراهیم‌زاده 13 دیماه سال گذشته از سوی سایت تاریخ و آمار فدراسیون بین المللی فوتبال(IFFHS) به عنوان برترین مربی سال آسیا و شانزدهمین مربی برتر سال 2010 میلادی جهان معرفی شده بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =