ازدواج بی‌سروصدای ستاره لیگ برتر/عکس

خبرورزشی نوشت: کایل واکر ستاره منچسترسیتی پس از خیانت‌های مکرر به نامزدش آنی کیلنر، سرانجام با او ازدواج کرده است.

کایل واکر، ستاره فوتبال انگلیس، با وجود خیانتهای مکرر و بچه‌دار شدن، مخفیانه با عشق دوران کودکی‌اش ازدواج کرد. 

خبری که اخیراً رسانه‌های انگلیسی منتشر شده، حاکی از ازدواج مدافع ۳۱ ساله من‌سیتی با آنی کیلنر است که پس از ۳ مرتبه خیانت کایل را بخشیده بود. گفته می‌شود که این زوج که ۳ فرزند هم دارند به منظور جلوگیری از جلب توجه و همچنین همه‌گیری ویروس کرونا، مراسم کوچکی برگزار کردند.

پس از اینکه لورین گودمن که اینفلوئنسر اینستاگرام هم هست، پسر کایل را به دنیا آورد، آنی در سال ۲۰۰۲ گفت: «کاری که او با من و بچه‌های‌مان کرد واقعاً زشت است.»

منبعی گفت: «آن‌ها در طول زندگی فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کردند و هربار از هرکدام جان سالم به در بردند. خدا می‌داند که چگونه! آن‌ها هیچ هیاهویی نمی‌خواستند و فقط دلشان می‌خواست ازدواج کنند.»

وقتی آنی ۱۵ و کایل ۱۷ ساله بود همدیگر را در شفیلد ملاقات کردند. اما این مدافع کناری از زمان انتقال ۵۰ میلیون پوندی‌اش از اسپرز به سیتی در سال ۲۰۱۷ با رسوایی‌های زیادی روبه‌رو شد. ابتدا ستاره تلویزیونی «لورا براون» گفت که او و واکر با هم رابطه داشتند. آنی کایل را از خانه مشترک‌شان در چشایر بیرون انداخت اما دوباره به سمت هم برگشتند. بار دیگر وقتی لورین بچه کایل را باردار بود آنی او را از خانه بیرون کرد. کایل به آپارتمانی در همان نزدیکی نقل مکان کرد و در آنجا هم با دو نفر دیگر در ارتباط بود و به آنی خیانت می‌کرد.

اما این زوج در پایان ماه نوامبر در مقابل تعدادی مهمان و یک عاقد در هتل پنج ستاره موترام هال در چشایر ازدواج کردند. 

ازدواج بی‌سروصدای ستاره لیگ برتر/عکس

بیشتر بخوانید:

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =