اجرای ۳۱ هزار متر مربع عملیات آسفالت در جزیره کیش

شرکت عمران ، آب و خدمات در جهت توسعه زیر ساخت های عمرانی و تامین رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران هنگام تردد در معابر بیش در سه ماه سوم امسال ۳۱ هزار متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت را در معابر و میادین جزیره کیش اجرا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، فعالیت های عمرانی ترافیکی این شرکت در دو بخش احداث معابر و میادین جدید و ترمیم و بهسازی معابر فعلی اجرایی می شود که در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰ و در جهت توسعه معابر و زیر ساخت های عمرانی و تامین رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران هنگام تردد در معابر بیش از ۲۸ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۳ هزار متر مکعب زیر سازی و ۳۱ هزار متر مربع عملیات آسفالت در نقاط مختلف جزیره کیش و در بخش معابر سواره اجرایی شد.

احداث میدان دهکده ساحلی شامل۲ هزار متر مکعب عملیات زیرسازی با تثبیت سیمان و۹۶۰۰ متر مربع آسفالت ،عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی فاز ۶ شامل ۳۵۰۰ مترمکعب زیر سازی و ۲۰ هزار متر مربع آسفالت که بیش از ۱۵ هزار متر مربع آن انجام شده و بقیه آن تا پایان دی تکمیل می شود بخشی از این فعالیت های عمرانی است .

دربخش فعالیت های عمرانی و ترافیکی و ترمیم معابر سواره نیز در راستای تامین رفاه ساکنان در خیابان‌های لاله و تابش ۷۵۰ مترمکعب زیر سازی و ۵۰۰۰ مترمربع آسفالت در روند عملیات اصلاح زیرسازی و آسفالت این دو منطقه اجرا شد.

همچنین با هدف ایجاد شرایط مناسب برای تردد صنعت کاران و فعالان اقتصادی مستقر در فاز ۳ شهرک صنعتی و تسهیل شرایط کسب و کار ، عملیات زیرسازی معابر این شهرک به میزان ۱۳۵۰۰ متر مربع در نیمه دوم دی انجام خواهد شد. تا کنون نیز ۳۰۰۰ مترمکعب لایه زیرسازی اجرا و ۲۷۰۰ متر مکعب هم تا پایان ماه جاری اجرایی می شود.

در بلوار جاسک نیز با اجرای ۲۸۰۰ مترمکعب زیرسازی و ۱۴ هزار متر مربع آسفالت مسیر دسترسی ساکنان و گردشگران به معابر ساحلی و نقاط گردشگری بهسازی می شود.

از دیگر برنامه های در دست اجرای شرکت عمران ، آب و خدمات برای توسعه معابر ترافیکی کیش می توان به ایجاد خروجی جدید پارکینگ عمومی فرودگاه کیش شامل۲۵۰ مترمکعب زیرسازی و ۱۵۰۰ متر مربع آسفالت ،عملیات زیر سازی و آسفالت باند کندروی میدان سعدی ( بخشداری کیش) شامل ۲۲۰۰ متر مربع آسفالت ، باند کندروی میدان سعدی (فرماندهی بسیج) شامل ۲۷۰۰مترمکعب زیرسازی و ۷ هزارمترمربع آسفالت اشاره کرد که بخشی از آن در دست اجرا بوده و بخشی نیز تا پایان این ماه اجرایی می شود.

همچنین برای تامین رفاه ساکنان شهرک مسکونی رز و دهکده ساحلی خلیج فارس احداث بلوار دسترسی این دو مجموعه شامل ۱۰ هزار مترمکعب خاکریزی،۴۵۰۰ مترمکعب عملیات زیرسازی و ۲۰ هزار متر مربع آسفالت در دو ماه آینده اجرا و تکمیل خواهد شد. باند دوم ورودی شهرک رز نیز شامل ۶۵۰ مترمکعب عملیات زیرسازی (زیراساس)،۸۰۰ مترمکعب عملیات زیرسازی با تثبیت سیمان و ۳۵۰۰ متر مربع آسفالت در دی ماه امسال اجرا خواهد شد.

ساخت باند دوم ورودی شهرک رز، محور دسترسی بلوار موج به لوپ دیدار (مجاور پنگوئن برفی)و محور پیرامونی مجتمع خدماتی فاز ۷ شهرک صدف با عملیات زیر سازی و در مجموع بیش از ۱۷ هزار متر مربع آسفالت از دیگر طرح های شرکت عمران، آب و خدمات کیش در حوزه ایجاد و یا ترمیم معابر سواره در کیش است.

لازم به ذکر است شرکت عمران، آب و خدمات از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است که مدیریت ا مور شهری ، توسعه عمرانی و زیر بنایی ، بسترسازی و فراهم کردن امکانات شهری ، توسعه زیرساخت ها و مکانیزه نمودن سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی و حفظ و توسعه فضای سبز را بر عهده دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =