برگزاری دوره های هوش هیجانی و مدیریت احساسات توسط استاد هوش هیجانی ایران

بهترین دوره های هوش هیجانی و مدیریت احساسات توسط دکتر یحیی علوی برگزار می شود. دکتر یحیی علوی که یکی از محققان و اساتید برتر حوزه هوش هیجانی است با برگزاری دوره های مهارت فردی، در بالا بردن کیفیت زندگی افراد و نیز ایجاد انگیزه همراه با عمل گرایی نقش به سزایی داشته است.

بهترین دوره های هوش هیجانی و مدیریت احساسات توسط دکتر یحیی علوی برگزار می شود. دکتر یحیی علوی که یکی از محققان و اساتید برتر حوزه هوش هیجانی است با برگزاری دوره های مهارت فردی، در بالا بردن کیفیت زندگی افراد و نیز ایجاد انگیزه همراه با عمل گرایی نقش به سزایی داشته است.

با توجه به سابقه آموزش این حوزه در کشورهای دیگر، به جرات می توان گفت این دوره آموزشی بزرگترین دوره هوش هیجانی دنیاست. گفتنی است که طبق آمار ارائه شده و نیز تصاویر  منتشر شده در فضای مجازی ، استقبال از دوره هوش هیجانی  دکتر یحیی علوی بسیار بالا بوده است و با توجه به مطالب سودمند و کاربردی که در این دوره ارائه شده بازخورد بالایی نیز داشته است.

دکتر یحیی علوی در یکی از بحث های مطرح شده در دوره هوش هیجانی با بیان این که یکی از دلایل استفاده مباحث هوش هیجانی در مدیریت، که در کتابهای دنیل گولمن نیز به آن اشاره شده است، موضوع تصمیم گیری است که برپایه منطق و احساس اتخاذ می شود تاکید می کند که اگر شخصی با احساس مدیریت نشده و نامتعادل تصمیمی اتخاذ کند، قطعا به مشکل خواهد خورد.

وی در جایی از آموزه هایش تاکید می کند که ما از طریق هوش هیجانی می توانیم ۱۵ مدل احساس را شناسایی کنیم تا با کمک آنها بدون سرکوب احساسات یا افراطی گری، احساسات متعادل تری را تجربه کنیم. از این رو باید هوش هیجانی را جدی بگیریم.

گفتنی است طبق اعلام سازمان ثبت احوال کشور در استان های تهران، البرز و مازندران به ازای هر ۲ ازدواج، یک طلاق صورت می گیرد!  همچنین طبق گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی ایران مراجعه به روان شناس در دوران کرونا دو برابر شده است.  متاسفانه میانگین سن افسردگی در دنیا به ۱۴ سال رسیده است، که آماری بسیار تکان دهنده است. همچنین طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت حدود ۲۷درصد از مردان و حدود ۱۹ درصد زنان بالغ در ایران دچار اختلال روانی هستند. با افزایش افسردگی و علائم آن در شهرها و کلانشهرهای بزرگ، هر چقدر افراد نسبت به احساسات خود آگاهی بیشتری پیدا کنند، با آسیب های کمتری مواجه می شوند. با این وجود به نقل از weforum.org ، هوش هیجانی تاثیر ۶۵ درصدی بر امید به زندگی دارد.

برگزاری بهترین دوره های هوش هیجانی و مدیریت احساسات توسط استاد برتر هوش هیجانی ایران

این استاد برتر هوش هیجانی در قسمتی از صحبت های خود در این دوره ، اذعان می کند : هوش هیجانی در واقع آگاهی از احساسات خود و مدیریت آنها و بعد از آن آگاهی از احساسات دیگران و ارتباط سازی موثر هست. اهمیت هوش هیجانی زمانی مشخص می شود که در پیدایش حال خوب تاثیر بسزایی دارد و نقش کلیدی آن در مدیریت صحیح ارتباط با جامعه، همکاران و مدیران، همسر و فرزندان و سایر افراد غیرقابل کتمان است.

وی معتقد است  ما با فراگیری تکنیک های هوش هیجانی می‌توانیم بر احساسات خود مسلط شده، نبوغ عاطفی خود را ارتقا دهیم، شناختی صحیح از نقاط قوت و ضعف خود پیدا کنیم، به عزت نفسی پایدار برسیم، استرس‌هایی را که ممکن است با آنها مواجه شویم شناسایی و راه غلبه بر آنها را پیدا کنیم.

گفتنی است؛ دکتر یحیی علوی  بطور مستمر طی ۱۲ سال با آموزش هوش هیجانی به هزاران دانشجو، بصورت تخصصی در ایران بزرگترین دوره هوش هیجانی دنیا را در مدرسه کسب و کار آیا برگزار کرده است و در هر دوره تلاش بر این است تا آخرین متد و دستاوردهای علمی به شرکت کنندگان ارائه شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =